۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۵۵
کد خبر: 85381714
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه خمین: ۲۲ بهمن آغاز حاکمیت دین است

۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۵۵
کد خبر: 85381714
امام جمعه خمین: ۲۲ بهمن آغاز حاکمیت دین است

خمین - ایرنا - خطیب جمعه خمین گفت: ۲۲ بهمن آغاز حاکمیت دین در عصر مدرنیته است.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام سید قاسم میرصادقی در خطبه های نماز جمعه خمین، افزود: پدیده انقلاب اسلامی بسته جامعی است که با ایمان به خدا، باور توحید، معاد و اصول و فروع دین شکل گرفت و اگر به درستی این بسته معرفتی و عملی سامان بگیرد و برای تحقق آرمانهای انقلاب تلاش شود به سعادت واقعی می رسیم.

امام جمعه خمین با اشاره به تقدیر امام خمینی(ره) در وصیتنامه خود از ملت ایران ، ادامه داد: امام راحل شناخت دقیق و عمیقی از ایمان و شجاعت مردم ایران داشت و قدرت نهفته ملت را می دیدند و توانایی استخراج این قدرت را داشتند.

حجت الاسلام میرصادقی گفت: در روز ۲۲ بهمن خواست الهی نمایان است و ۴۴ سال انقلاب اسلامی با وجود تمام سختی‌هااز آرمانهای خود کوتاه نیامده و این مهم وظیفه همه ما را در مقابل این انقلاب سنگین می کند.

خطیب جمعه خمین تاکید کرد: ۲۲ بهمن دستاورد مهمی است که باید با جان از آن نگهداری کنیم و با حضور در صحنه انتخابات یاری خود از دین خدا را بار دیگر ثابت کنیم.

حجت الاسلام میرصادقی با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری درباره غزه بیان کرد: در این دوره و پیچ مهم تاریخی مصیبت غزه مصیبت بشریت است و غزه نشان می دهد نظم حاکم بر جهان ناقص است چراکه عده ای از حقوق اولیه خود محروم هستند.

وی توضیح داد: رژیم صهیونیستی و استکبار که در مرحله نظامی نتوانستند به اهداف خود برسند وارد مرحله امنیتی و ترور شدند.

خمین با جمعیتی بالغ بر ۱۰۵ هزار نفر در ۶۰ کیلومتری جنوب اراک مرکز استان مرکزی قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha