۲۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۳:۲۵
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85388388
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

وزیر کشور: مردم فریب توطئه‌های دشمنان را نمی‌خورند

اصفهان - ایرنا - وزیر کشور گفت: مردم فریب شایعه‌ها و توطئه‌های دشمنان را نمی‌خورند و حضوری پرشور در انتخابات خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد وحیدی، روز جمعه در همایش چهار هزار نفری مجریان انتخابات در استان اصفهان افزود: مردم همواره در صحنه‌های مختلف حضور داشته‌اند و این بار نیز با دفاع از انقلاب، دشمن را ناامید خواهند کرد.

وی ادامه داد: تامین امنیت روانی جامعه و ایجاد رقابت سالم دو اصل ضروری برای ما به شمار می‌رود و سبب بیشتر شدن مشارکت همگانی خواهد شد.

وزیر کشور با اشاره به تایید صلاحیت بالغ بر ۱۵ هزار نفر از برای انتخابات مجلس تصریح کرد: حدود یک هزار و ۱۰۰ استاد دانشگاه، ۲۵۰ پزشک، یک هزار و ۷۰۰ فرهنگی و معلم و ۴۰۰ قاضی و حقوقدان در زمره تایید شدگان قرار دارند.

وحیدی اظهار کرد: از سوی دیگر ۷۳ حزب ملی، ۳۰ حزب استانی و ۲۰ ائتلاف در انتخابات مشارکت خواهد داشت.

وی به اهمیت شناخت مردم از نامزدهای انتخاباتی و برنامه‌هایشان تاکید و اضافه کرد: بر همین اساس، کانال‌های مختلف اطلاع رسانی رادیویی و تلویزیونی ایجاد شده است و از طرف دیگر مجریان انتخابات مسوولیت سنگینی بر دوش دارند و فعالیت مثبت آنان سبب ساز حضور بیشتر ملت خواهد شد.

وزیر کشور، انتخابات را به عنوان تحول جدید و حرکت رو به جلو دانست و خاطرنشان کرد: حضور در این رویداد سیاسی، جهاد است و دشمن از همین نقش آفرینی گسترده مردم بیم دارد.

به گزارش ایرنا، همایش چهار هزار نفری مجریان انتخابات استان اصفهان با حضور وزیر کشور در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار شد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند سال‌جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha