۲۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۵۲
کد خبر: 85388452
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه آستارا: خواص دستاوردهای نظام را به‌درستی تبیین کنند

آستارا - ایرنا - امام جمعه آستارا تاکید کرد: خواص دستاوردهای نظام را به‌درستی برای مردم تبیین و آنان را برای شرکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند تشویق و ترغیب کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمدجواد باقری ارومی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه آستارا با بیان اینکه امروز مساله اصلی نظام انتخابات است، افزود: مشارکت و حضور مردم در انتخابات باید مانند همیشه پر عظمت و با حضور پر شکوه مردم ادامه پیدا کند و مسئولان نیز باید در این خصوص اقدامات لازم را انجام دهند.

وی تاکید کرد: در این زمینه طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب خواص نقش مهمی را بر عهده دارند و همه آنان در هر لباس و پستی که هستند باید دستاورهای نظام را به درستی برای مردم تبیین کنند تا مردم برای حضور پرشور در انتخابات ترغیب شوند.

حجت الاسلام باقری ارومی با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال سیاه نمایی و بزرگ کردن مشکلات جامعه هستند، ادامه داد: کم کاری خواص جامعه می تواند موجب بروز مشکلاتی در کشور شود که نمونه آن را در تاریخ اسلام داریم؛ لذا خواص باید با قدرت سخن وری و تشخیص درست و به موقع عموم مردم را آگاه و به حضور در انتخابات و مشارکت حداکثری تشویق کنند.

امام جمعه آستارا در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از اقشار مختلف مردم برای حضور باشکوه و گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور مردم در صحنه را نشانه اتحاد، همدلی و پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمن از همین وحدت و حضور مردم واهمه دارد و شما با حضور خود در این راهپیمایی بار دیگر با رهبری و آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردید.

وی در خصوص سوم شعبان و روز پاسدار بیان کرد: پاسداران انقلاب اسلامی در برهه کنونی با تبعیت از امام حسین (ع) در راستای حمایت از مقام معظم رهبری و اقتدار کشور هرگز میدان را خالی نکرده اند و همواره در صحنه بوده اند که باید قدردان این جانفشانی آنان باشیم.

حجت الاسلام باقری ارومی ادامه داد: امروز دشمنان اسلام و انقلاب توان رسانه‌ای و فضای مجازی خود را چندین برابر کرده و در قالب جنگ نرم علیه قشر جوان و نوجوان ما می‌تازد تا بلکه بین حکومت و مردم گسست ایجاد کند؛ اما در حکومت اسلامی مردم موضوعیت دارند و امامین انقلاب اثبات کرده‌اند حکومتی موفق است که مردمی باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha