۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۰۸
کد خبرنگار: 5300
کد خبر: 85389133
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید شرکت توسعه و اماکن ورزشی برگزار شد

تهران- ایرنا- مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جدید شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی صبح امروز برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مراسم تودیع و معارفه رئیس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی صبح امروز به ریاست برنا فیروزی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان و با حضور مهیار عسگریان سرپرست اسبق شرکت توسعه، حسین طلا مدیرعامل جدید و نیز با حضور مدیران شرکت، اعضای هیات مدیره، معاونان، مدیران ستادی و مدیران مجموعه‌های ورزشی برگزار شد.

در این مراسم حسین طلا به‌عنوان مدیرعامل جدید شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی معارفه شد و از زحمات مهیار عسگریان سرپرست اسبق این شرکت تقدیر و قدردانی شد.

مهیار عسگریان سرپرست اسبق شرکت توسعه ضمن تبریک به حسین طلا اظهار داشت: وی از مدیران جهادی است و هاشمی به حق و شایسته این سکان را به دست او داد و انشاءالله منشا خیر و برکت و اثرگذاری برای شرکت باشد. دعای خیر ما بدرقه راه او است. از حمید سجادی وزیر اسبق وزارت ورزش و جوانان به خاطر اعتمادی که به من کرد تشکر می‌کنم چون او شناختی از من نداشت و به واسطه معرفی دوستان این انتخاب را انجام داد. از دوستانم در شرکت توسعه، همکاران در فدراسیون‌ها و وزارت ورزش و جوانان صمیمانه تشکر می‌کنم که با آغوش باز مرا پذیرفتند. به خاطر اشتباهاتی که ناخواسته ممکن است مرتکب شده باشم، از همگی عذرخواهی و طلب حلالیت می‌کنم. همیشه در صحبت‌هایم گفته‌ام خداوند این فرصت را به انسان ها می دهد که با آمدن و رفتن بدانند که پرونده اعمالشان در دنیا بسته می‌شود و خوشا به حال کسانی که این دنیا را فرصتی برای آماده شدن به سفر ابدی می‌دانند. از همگی تشکر می‌کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha