۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۴۹
کد خبرنگار: 5526
کد خبر: 85389146
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

برگزاری انتخابات، مستلزم آموزش و توانمندسازی عوامل اجرایی است

تهران بزرگ - ایرنا - رییس کمیته آموزش و پژوهش ستاد انتخابات استان تهران گفت: برگزاری فرآیند صحیح و دقیق انتخابات، نیازمند آموزش و توانمندسازی نمایندگان فرماندار، عوامل اجرایی و اعضای شعب اخذ رای است.

به گزارش ایرنا از استانداری تهران، معصومه گلشنی روز شنبه در جلسه کمیته آموزشی و پژوهشی ستاد انتخابات استان تهران اظهار کرد: در این راستا جلسات آموزشی در شهرستان‌های استان در حال برگزاری است و لازم است همه مسوولان آموزش فرمانداری‌ها گزارشی کامل در این خصوص را بر اساس فرمت اعلام شده‌ به این کمیته ارائه کنند.

رییس کمیته آموزش و پژوهش ستاد انتخابات استان تهران ادامه داد: این کمیته تغییرات دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های جدید از سوی وزارت کشور را جهت انجام آموزش‌های لازم به نمایندگان فرماندار در اولویت قرار داده و تا قبل از روز ۹ اسفند تمام این دوره‌های آموزشی برگزار خواهد شد.

در ادامه این جلسه پس از بحث و بررسی، مسوولان آموزش فرمانداری‌های استان تهران بر این نکته تاکید کردند امسال با اعلام برنامه‌های جامع آموزشی انتخابات، اجرای این امر مهم در شهرستان‌ها از نظم و برنامه‌ریزی خوبی برخوردار بوده و با داشتن برنامه‌های منظم و نظارت کمیته آموزش و پژوهش ستاد انتخابات استان، برنامه‌ها به نحو مطلوب اجرا شده است.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha