پاسخ دسیسه‌های انتخاباتی دشمن با هوشیاری ملت داده می‌شود

اراک - ایرنا - رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: در مواجه با بمباران تبلیغات دشمن برای تضعیف شور انتخاباتی در کشور هستیم که البته گروه‌های مردمی هوشیارانه با این موارد مقابله و با حضور پرشور جواب دسیسه‌های دشمن داده می‌شود.

به گزارش ایرنا، «بهنام نظری» روز شنبه در نشست ستاد انتخابات استان مرکزی، افزود: دشمن سناریو " من رای نمی‌دهم" و " قهر بودن با صندوق رای" را با انبوه تبلیغات خود برای انتخابات پیش‌رو طراحی کرده و باید در این خصوص هوشیار بود.

وی با اشاره به اینکه کمپین مردمی " من رای می‌دهم " در مقابل با این دسیسه دشمن راه افتاده است، ادامه داد: در بخش رسانه و تولید محتوا نیاز است با همه ظرفیت و توان کار انجام شود که آگاه سازی جامعه در سطح وسیع انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی عنوان کرد: تبلیغات محیطی در سطح شهرها باید پررنگ‌تر شود و در بخش اصناف نیز با هماهنگی باید سطح همکاری افزایش یابد.

نظری با تاکید بر این نکته که نسل جوان و رای اولی‌ها بسیار پرسش‌گر هستند تصریح کرد: پرسش‌های متعددی توسط جوانان مطرح می‌شود که برخی منطقی و برخی با واقعیت فاصله دارد و باید سوال‌ها شنیده و به درستی پاسخ داده شود و این اقدام با در نظر گرفتن تریبون آزاد در معابر و دانشگاه‌ها امکان‌پذیر است.

وی تاکید کرد: در کنار بیان انتقادها باید در خصوص اقدامات موثر مجلس شورای اسلامی و دست‌آوردها نیز آگاهی بخشی صورت بگیرد که برای این موضوع می‌توان از ظرفیت برگزاری نمایشگاه استفاده کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: همه دستگاه‌های مسئول در امر برگزاری انتخابات باید به صورت منسجم و هماهنگ برنامه‌های خود را اجرا و به ایجاد شور انتخاباتی در استان کمک کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha