نبی‌زاده: نقص‌های فنی قابل پیش‌بینی‌ نیست؛ درپرتاب وزنه آسیا به برنز رسیدیم

تهران- ایرنا- مربی تیم ملی دوومیدانی گفت: ممکن است نقص هایی در بخش فنی باشد، اما همه این مسائل قابل حل است و مهم این بود که مسابقات امروز به بهترین شکل تمام شد.

زهرا نبی زاده روز شنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص روز نخست مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا، اظهار داشت: سطح یازدهمین دوره مسابقات داخل سالن آسیا بسیار عالی است و رقبای خارجی که در آسیا نامدار هستند همه در این مسابقات حضور دارند. ورزشکاران ما بهترین عملکرد را داشتند. در روز نخست الهام هاشمی در پرتاب وزنه برنز گرفت. در ماده ۴۰۰ متر نیز سه فینالیست ایرانی داریم، در ۶۰ متر بامانع الناز کمپانی توانست مقام هفتم را به دست بیاورد و رکورد قابل توجهی را از خود به جای گذاشت.

وی افزود: روز اول مسابقات آسیایی مسابقات بسیار با نظم و به صورت بسیار حرفه‌ای در سطح رقابت‌های بین‌المللی و جهانی برگزار شد. در دوها نیز بهترین تکنولوژی استفاده شد و همه چیز زیر نظر ناظران کنفدراسیون ‌آسیا انجام می‌شود.

مربی تیم ملی دوومیدانی گفت: هر مورد نقص فنی اگر در مسابقات رخ دهد زیر نظر کنفدراسیون آسیاست و حتی در مسابقات جهانی هم هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست و ممکن است نقص هایی در بخش فنی باشد، اما همه این مسائل قابل حل است و مهم این بود که مسابقات امروز به بهترین شکل تمام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha