۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۴:۳۳
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 85389498
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۷۰ درصد مصوبه‌های سفر استاندار اردبیل به خلخال محقق شد

اردبیل - ایرنا - فرماندار خلخال از تحقق افزون بر ۷۰ درصد از مصوبه‌های سفرهای استانی استاندار اردبیل به این شهرستان در حوزه‌های مختلف خبر داد.

به گزارش ایرنا ،سیدجواد یحیی‌زاده روز شنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی خلخال گفت: ۴۸ درصد از اعتبارهای تملک دارایی‌های سرمایه‌ای شهرستان نیز در کنار آن از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل تاکنون به خلخال ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه اعتبارهای استانی و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای امسال خلخال ۶۹۵ میلیارد ریال است که برای اجرای ۱۷۴ طرح و پروژه عمرانی باید هزینه شود، اظهار کرد: اعتبارهای استانی امسال خلخال در مقایسه با میزان اعتبارهای تملک دارایی‌های سرمایه این شهرستان ۱۹ درصد افزایش داشته است.

فرماندار خلخال با اشاره به افزایش میزان ابلاغ اعتبارهای استانی در مقایسه با سال گذشته، یادآور شد: میزان جذب اعتبارهای استانی و ملی سال گذشته و همچنین درصد پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی دستگاه‌ها در توزیع اعتبارهای دستگاه‌های اجرایی همه ساله ملاک و شاخص قرار داده می‌شود.

وی در ادامه همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان خلخال که دارای طرح و پروژه عمرانی هستند را مورد خطاب قرار داد و افزود: انتظار می‌رود که در زمان باقی مانده از سال جاری نسبت به جذب اعتبارهای استانی و ملی با تمام توان تلاش شود.

خلخال که دومین شهرستان بزرگ استان اردبیل به شمار می‌رود، با جمعیتی حدود ۸۶ هزار نفر در جنوب استان در فاصله نزدیک به ۱۱۴ کیلومتری اردبیل واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha