۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۵۶
کد خبر: 85389734
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بهترین‌ها در تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا

۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۵۶
کد خبر: 85389734
بهترین‌ها در تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا

تهران- ایرنا- همه مجوزهای قدیمی باید تا پایان سال ۱۴۰۲ تبدیل به مجوز الکترونیکی (شناسه‌ یکتا) شوند. درگاه ملی مجوزها رصدهای روزانه خود از وضعیت عمل به این تعهد قانونی را در استان‌های مختلف و اصناف منتشر کرده است.

به گزارش ایرنا از وزارت امور اقتصادی و دارایی، بر اساس حکم تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای قدیمی باید تا پایان سال ۱۴۰۲ تبدیل به مجوزالکترونیکی (شناسه‌ یکتا) شوند و از ۱۴۰۳ کسب‌وکارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند، از نظر قانونی فاقد مجوز محسوب می شوند.

با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، صاحبان کسب وکارهایی که مجوز الکترونیکی نداشته باشند و نام‌شان در بانک اطلاعات کسب وکار کشور qr.mojavez.ir نباشد، برای دریافت خدمت در اداره‌های دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهد شد.

متقاضیان می توانند ️با ورود فقط سه کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد مجوز و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها ، به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

بهترین‌ها در تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا

در بررسی استان‌ها در زمینه تبدیل پروانه های کسب کاغذی و صدور شناسه یکتا، استان لرستان و سپس گیلان تا تاریخ ۲۸ بهمن ماه یکه تاز بوده اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha