۲۹ بهمن ۱۴۰۲، ۹:۰۶
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85390065
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: دولت بر استفاده از ظرفیت دانشگاه برای تبدیل علم به محصول تاکید دارد

همدان-ایرنا- استاندار همدان گفت: دولت مردمی و انقلابی ایران قوی بر استفاده از ظرفیت دانشگاه، بنیاد ملی نخبگان و مراکز تولیدی برای تبدیل علم به محصول تاکید دارد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نشست صمیمی با اعضای هیات‌علمی دانشگاه‌های استان افزود: رشد و تعالی کشور از مسیر دانشگاه عبور کرده و بخش عظیمی از خودکفایی امروز در پیشرفته‌ترین علوم مرهون تلاش دانشگاهیان است.

وی در ادامه با بیان اینکه استکبار جهانی تصور می‌کرد انقلاب‌اسلامی توانایی مدیریت کشور را ندارد و در ابتدای انقلاب دست به اقدامات تجزیه‌طلبانه زد و پس از آن نیز همچنان به دنبال فتنه‌انگیزی است اضافه کرد: استراتژی نظام استکبار جهانی تجزیه‌ و نابودی نظام مقدس‌جمهوری‌ اسلامی ایران است.

قاسمی فرزاد اظهار کرد: روح انقلاب‌اسلامی با سلطه‌گری و سلطه‌پذیری استکبار جهانی سازگار نیست.

وی ادامه داد: نظام استکباری از روزهای پس از پیروزی انقلاب‌اسلامی سیاست اعلامی خود را عدم جنگ افروزی اعلام کرد اما سیاست اعمالی او را با جنگ تحمیلی، فتنه‌انگیزی و فشارهای اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه شاهد بودیم.

استاندار همدان گفت: رهبران خردمند انقلاب‌اسلامی، امام عظیم‌الشان(ره) و حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، هوشمندانه ایران اسلامی را از برهه‌های خطرناک عبور داده و امنیت کشور را تامین کردند.

قاسمی‌فرزاد افزود: جمهوری اسلامی ایران از نظر ساز و کار قابل قیاس با دیگر کشورها نیست و ساختار آن مبتنی بر ارزش‌ها و اعتقادات دینی و اسلامی است.

وی اظهار کرد: در جمهوری‌اسلامی هدف وسیله را توجیه نمی‌کند و برای رسیدن به اهداف مسیر اعتقادی و دینی وجود دارد.

استاندار همدان گفت: در انقلاب‌اسلامی مرجعیت حاکم است و به گواه تاریخ مرجعیت هیچ‌گاه شکست نخورده است.

استاندار همدان: دولت بر استفاده از ظرفیت دانشگاه برای تبدیل علم به محصول تاکید دارد

وظیفه دانشگاهیان تشویق آحاد جامعه به حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح

استاندار همدان با تاکید بر اینکه اقناع‌سازی جوانان و جامعه وظیفه‌ نخبگان و دانشگاهیان است اظهار کرد: برای مانایی، استمرار و حفظ تمامیت ارضی کشور راهی به جز قدرتمند شدن نداریم.

قاسمی‌فرزاد گفت: قدرت نظامی با دانش فرزندان ایران اسلامی ایجاد و باعث بازدارندگی و حفظ تمامیت ارضی ایران اسلامی شده است.

وی ادامه داد: مشارکت و حضور مردم در صحنه‌ انتخابات یعنی باید در مقابل دشمنان این سرزمین صف‌آرایی کنیم وظیفه‌ امروز دانشگاهیان تشویق آحاد جامعه به حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha