فرماندار اسلامشهر: از ظرفیت معتمدان محلی برای حضور حداکثری در انتخابات استفاده کنیم

اسلامشهر - ایرنا - فرماندار اسلامشهر گفت: همه افرادی که در روند برگزاری انتخابات حضور دارند از جمله معتمدین محلات و مناطق مختلف، باید از ظرفیت آنان برای کمک به حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای که برای کشور اقتدار آفرین است، استفاده کنیم.

به گزارش ایرنا، حسین حبیبی شامگاه شنبه در جلسه آموزشی مشترک ناظران شورای نگهبان و نمایندگان فرماندار اظهار داشت: ناظران و مجریان انتخابات به ویژه نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای، علاوه بر کمک به روند برگزاری انتخابات در زمینه افزایش مشارکت مردم نیز نقش آفرین باشند.

فرماندار اسلامشهر: از ظرفیت معتمدان محلی برای حضور حداکثری در انتخابات استفاده کنیم

وی با بیان اینکه انتخابات ۱۱ اسفندماه نخستین انتخاباتی است که توسط دولت مردمی آیت الله رئیسی برگزار می شود، افزود: همه باید تلاش کنیم تا یکی از سالم ترین و پرشور ترین انتخابات را در سطح شهرستان برگزار کنیم.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان با بیان اینکه در مجموع هشت هزار نفر در روند برگزاری انتخابات در ۳۱۲ شعبه اخذ رای در اسلامشهر مشارکت دارند، یادآور شد: پس از تعیین شعب اخذ رای و جذب نفرات در بخش های مختلف، آموزش مجریان برگزاری انتخابات نیز در حال انجام است تا همه با اشراف کامل به قوانین و مقررات در روز انتخابات حضور یابند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه در سراسر کشور برگزار می شود.

شهرستان اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب پایتخت واقع شده و جزو حوزه انتخابیه تهران است که ۳۰ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha