۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۳:۴۵
کد خبر: 83683660
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شور انتخابات در شهرستان‌های غرب استان تهران

۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۳:۴۵
کد خبر: 83683660
شور انتخابات در شهرستان‌های غرب استان تهران

تهران - ایرنا - شور انتخابات در شهرستان های بهارستان و اسلامشهر در غرب استان تهران؛ همزمان با سراسر کشور بر پا شده است.

  «مجتبی خانجانی» فرماندار بهارستان روز جمعه در این خصوص گفته است که از ساعت ۸ صبح تا کنون مردم بهارستان حضور چشم گیری در پای صندوق ای رای داشته اند و تا کنون ۵ هزار و ۱۲۹ نفر رای داده اند.

وی افزود:‌ مردم شهرستان بهارستان، در ۲۱۳ شعبه اخذ رای در این شهرستان نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را انتخاب می کنند.

وی با بیان اینکه صندوق ها و ملزومات شعب اخذ به نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای تحویل داده شده؛ اظهار داشت که بدون هیچ مشکلی وسایل تحویل و رای گیری آغاز شده است.

خانجانی ابراز امیدواری کرد که با مشارکت گسترده مردم شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه در بهارستان خواهیم بود.

شور انتخاباتی در شهرستان اسلامشهر

«مسعود مرسلپور» فرماندار شهرستان اسلامشهر نیز گفته است که انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای پنجمین دوره خبرگان رهبری در ۳۲۰ شعبه اخذ رای در این شهرستان در حال برگزاری است.

وی افزود: برای شهر اسلامشهر و بخش مرکزی ۲۵۱ شعبه، برای بخش چهاردانگه ۵۲ شعبه و برای بخش احمدآباد مستوفی نیز ۱۷ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه ۷ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی و نیروهای ستادی و بازرسی در برگزاری انتخابات در شهرستان مشارکت دارند گفت: تمامی اعضای شعب از ساعت ۷ صبح در شعب اخذ رای حضور داشتند و روند رای گیری از ساعت ۸ صبح آغاز شده است.

مرسلپور ادامه داد که تمامی مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات در شهرستان فراهم شده و با مشارکت گسترده مردم شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه در اسلامشهر خواهیم بود.

مردم شهرستان های بهارستان و اسلامشهر امروز جمعه(۲ اسفندماه) با حضور در پای صندوق های رای، ‌ در تعیین سرنوشت خود مشارکت می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha