۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۲۵
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 85390199
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۴۰ نیکوکار، میدان‌دار پرداخت قرض ماندگار به نیازمندان مینودشت هستند

گنبدکاووس- ایرنا- رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) مینودشت گفت: ۴۰ نیکوکار این شهرستان از محل سپرده‌های خود، میدان‌دار پرداخت وام قرض‌الحسنه به نیازمندان و مددجویان تحت پوشش این نهاد هستند.

علی صفی‌الحسینی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هدف از اجرای طرح قرض ماندگار را کمک به مددجویان دانست و اظهار کرد: متقاضیان شرکت در این طرح، مبلغی را به عنوان سپرده دائمی در حساب صندوق امداد ولایت واریز می‌کنند تا به صورت وام قرض‌الحسنه به مددجویان زیرپوشش این نهاد و نیازمندان پرداخت شود.

وی افزود: نیکوکاران برای شرکت در طرح قرض ماندگار و سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت می‌توانند وجوه خود را به شماره کارت صندوق امداد ولایت به شماره ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۷۵۵۷ واریز کنند.

رییس کمیته امداد مینودشت با اشاره به رتبه نخست استانی این شهرستان در طرح قرض ماندگار، گفت: خیران مینودشتی از ابتدای امسال تاکنون یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون ریال به صورت سپرده دائم در صندوق امداد ولایت واریز کردند که در مقایسه با ۶۰ میلیون ریال سال گذشته افزایش چندین برابری را نشان می دهد.

صفی‌الحسینی ادامه داد: به ۱۸ نفر در مینودشت از محل کمک امسال خیران به حساب صندوق ولایت در طرح قرض ماندگار، وام قرض‌الحسنه پرداخت شد.

وی همچنین سهمیه امسال مینودشت از محل تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۸ را ۵۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: تاکنون ۴۱۶ میلیارد ریال از این اعتبار جذب و به ۳۷۶ مددجو و افراد مشمول دهک‌های یک تا پنج پرداخت شد.

رییس کمیته امداد مینودشت اظهار کرد: عمده این تسهیلات در زمینه کشاورزی، خرید تراکتور، دامداری، گیاهان دارویی از جمله زعفران، پرورش زنبورعسل و خیاطی هزینه شد.

شهرستان مینودشت با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت هفت هزار و ۵۰۰ مددجوی تحت پوشش کمیته امداد دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha