فعالیت تبلیغاتی در فضای مجازی/ روایتی از خودکفایی مددجویان کمیته امداد

تهران -ایرنا- بسته اخبار اجتماعی ایرنا در بیست ونهمین روز از بهمن به پدیده رهاشدگی سالمندان شرکت ۳۸۶ امدادگر در عملیات جوی، نقش محوری رسانه در محکومیت رژیم صهیونیستی، فعالیت تبلیغاتی در فضای مجازی، برگزاری میزگرد بررسی ابعاد حقوقی موضوع فلسطین، جلوگیری از خروج ارز با تبدیل خشکاله به کود و روایتی از خودکفایی مددجویان کمیته امداد پرداخته است.

به گزارش ایرنا، در بسته خبری پیش رو مهمترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته را باهم مرور می‌کنیم ،امروز سرویس جامعه خبرگزاری ایرنا با اخبار مختلفی از حوزه اجتماعی ایران همراه بود که گزیده این اخبار را می‌توانید در ادامه بخوانید.

تنها در خیابان؛ رهایم نکن

شب است،‌ گوشه‌ای از دیوار خیابانی شلوغ سایه‌ای می‌بینم،‌ سایه‌ای شبیه انسانی که کُنجی دنج را اختیار کرده یا منتظر کسی است. تنهایی امانش را بریده و آنجا نشسته. کمی جلوتر رفتم دیدم پیرمرد و پیرزنی سالخورده زیر پتویی کهنه و مندرس کنار هم ایستاده‌اند.انگار تنها بودند و کسی را نداشتند.

کمی جلوتر رفتم دیدن بساطی کوچک روی گوشه‌ای از پتوی پاره پهن کرده و مقداری پول چند هزار تومانی روی آن است. سایه‌شان نشان نمی‌داد که دو نفر باشند اما چنان از سرمای هوا می‌لرزیدند. انگار همانند دوران جوانی که همنشین همیشگی همدیگر بودند اکنون هم همانند سال‌های گذشته دوران جوانی، لحظه‌هایی را کنار هم سپری می‌کنند. اما این بار در هوای سرد،‌ بدون داشتن سرپناهی و کانون گرم خانوادگی.ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

فعالیت تبلیغاتی در فضای مجازی/ روایتی از خودکفایی مددجویان کمیته امداد

بگو «یا علی» و چرخ زندگی را بچرخان

کارش را با یک «یا علی» و پشتکاری قوی و با اندک تسهیلاتی دریافتی از کمیته امداد آغاز کرد و حالا بعد از چند سال کارگاه خیاطی دارد که ۳۰ نفر مددجو در آن مشغولند و نان شب خانه را تامین می‌کنند و همه اینها نشان از همت بالا و عزم راسخ دارد که از آنها انسان‌هایی قوی و توانمند می‌سازد.

بلندای همتشان به بلندای کوه دماوند است و سختی و مشکلات از آنها انسانی‌هایی با اراده ساخته است که دست را بر زانود خود گذاشته و به توانمندی خود تکیه کرده و با پشتکاری زیاد و اندک سرمایه ای که آن را مدیریت کرده اند و همچنین صرفه جویی در زندگی حالا خودکفا شده اند و نه تنها خودشان بلکه دیگران را هم زیر چتر خود گرفته اند و چرخ سنگین زندگی را به امید خدا و همت والای خود می چرخانند و راضی هستند.ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

فعالیت تبلیغاتی در فضای مجازی/ روایتی از خودکفایی مددجویان کمیته امداد

حمایت جهانی از مردم فلسطین ناشی از انقلاب رسانه‌ها است

رییس دانشکده مدیریت دانشگاه دفاع ملی و استاد حقوق بین‌الملل به نقش محوری رسانه در محکومیت رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: امروز شاهد ایجاد انقلاب رسانه‌ای در حمایت از مردم مظلوم فلسطین هستیم.

دکتر عبدالحسین صفایی در جریان بازدید از غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: امروز شاهد موج عظیم حساسیت جامعه بین‌المللی به ام الجنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه هستیم.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

فعالیت تبلیغاتی در فضای مجازی/ روایتی از خودکفایی مددجویان کمیته امداد

امدادرسانی در ۴ استان ادامه دارد/ شرکت ۳۸۶ امدادگر در عملیات جوی

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به این که ۳۸۶ امدادگر در عملیات سوانح جوی شامل کولاک برف و آب‌گرفتگی حضور داشتند، گفت: امدادرسانی در ۴ استان کشور همچنان ادامه دارد.

بابک محمودی با اشاره به انجام عملیات امداد و نجات در سوانح جوی (کولاک برف/ آب‌گرفتگی) از تاریخ ۲۶ تا ساعت ۸ صبح ۲۹ بهمن ماه، خاطرنشان کرد: دراین بازه زمانی،۱۷ استان، شامل ۷۰ منطقه در ۲۳ محور کوهستانی، ۱۵ شهر و ۳۲ روستا نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

فعالیت تبلیغاتی در فضای مجازی/ روایتی از خودکفایی مددجویان کمیته امداد

فعالیت تبلیغاتی در فضای مجازی، نهاد تنظیم‌گر می‌خواهد

رئیس کمیته ارتباطات کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران تاکید کرد: باید برای فعالیت‌های اقتصادی و تبلیغاتی در فضای مجازی نهاد تنظیم گر و قوانین مشخص تعیین و تصویب شود.

رضا تقی پور در حاشیه بازدید از غرفه ایرنا در نمایشگاه رسانه‌های ایران در پاسخ به مسئله نظارت بر فعالیت سلبریتی ها و چهره‌های شاخص در حوزه تبلیغات و فضای مجازی گفت: این مشکل مختص کشور ما نیست و در بسیاری از کشورها وجود دارد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

فعالیت تبلیغاتی در فضای مجازی/ روایتی از خودکفایی مددجویان کمیته امداد

صهیونیست‌ها همه جرایم بین‌المللی را در غزه مرتکب شدند/ایجاد اجماع جهانی در حقانیت فلسطین

شرکت کنندگان در نشست بررسی ابعاد حقوقی موضوع فلسطین با تاکید بر اینکه صهیونیست‌ها در جنگ اخیر علیه مردم غزه همه جنایات جنگی و جرایم بین المللی را مرتکب شده اند، تاکید کردند که با رای دیوان دادگستری در مورد اقدامات رژیم صهیونیستی در غزه اکنون نوبت دولت ها و نهادهای بین المللی است که اقدام عملی انجام دهند.

نشست کارشناسی بررسی ابعاد حقوقی موضوع فلسطین و رای اخیر دیوان دادگستری بین المللی در محکومیت اقدامات صهیونیست ها در نوار غزه در نخستین روز نمایشگاه مطبوعات در غرفه ایرنا برگزار شد.ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

فعالیت تبلیغاتی در فضای مجازی/ روایتی از خودکفایی مددجویان کمیته امداد

می‌خواهم عادی زندگی کنم

می‌خواهم عادی زندگی کنم، شغلی داشته باشم، دستم به جیب خودم برود، گناه که نکردیم معلول شدیم، ما هم حق حیات داریم، ما هم مانند هر انسان سالمی توانایی‌هایی داریم که باید دیده شود، این گفته‌های عده‌ای است که نمایشگاه رسانه‌ها پل ارتباطی‌شان با مسئولان شده است.

بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در مصلای امام خمینی (ره) امروز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه کارش را آغاز کرد، این فضا فرصت مناسبی برای عده ای است که نمی توانند در طول سال صدایشان را به گوش کسی برسانند، از این رو فرصت را مغتنم شمرده و با حضور در نمایشگاه می گویند که ما را هم ببینید. ما هم هستیم.ادامه گزارش را اینجا بخوانید.

فعالیت تبلیغاتی در فضای مجازی/ روایتی از خودکفایی مددجویان کمیته امداد

دستیابی به مرجعیت علمی از اصلی‌ترین سیاست‌های اورژانس است

معاون آموزش و اعتباربخشی سازمان اورژانس کشور گفت: نگاه دانش محور و دستیابی به مرجعیت علمی در اورژانس پیش بیمارستانی از اصلی‌ترین سیاست‌های این سازمان است و به همین سبب برگزاری کنگره ملی نوآوری‌ها در اورژانس پیش بیمارستانی را برای اولین بار مطرح کردیم.

سید حسن نوری ساری از برگزاری اولین کنگره ملی نوآوری ها در اورژانس پیش بیمارستانی خبر داد و اظهارداشت: افراد متعددی در حوزه های مختلف سازمان اورژانس کشور در حال خدمت رسانی هستند، لذا کارگاه های آموزشی متنوعی در کنگره پیش رو درنظر گرفته شده است تا تمام رشته های پزشکی، کاردانی و کارشناسی فوریت های پزشکی، پرستاری، هوشبری و اتاق عمل بتوانند از این کنگره ملی، بهره‌مند شوند.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

فعالیت تبلیغاتی در فضای مجازی/ روایتی از خودکفایی مددجویان کمیته امداد

جلوگیری از خروج ارز با تبدیل خشکاله به کود

مدیرکل دفتر مدیریت پسماند سازمان حفاظت محیط زیست گفت: هدایت خشکاله به سمت تامین کود و نهاده‌های دامی مورد نیاز کشاورزی و دامپروری می‌تواند از خروج ارز از کشور جلوگیری کند.

مهدی خادم ثامنی در اولین نشست ملی هم اندیشی و مدیریت راهبردی خشکاله در سازمان حفاظت محیط زیست، افزود: در کشور ۱۵ تا ۱۶ میلیون هکتار اراضی کشاورزی و حدود ۲ میلیون هکتار اراضی باغی داریم که نزدیک به یک میلیون هکتار از آنها دارای خاک مرغوب هستند و خشکاله می تواند به عنوان کود مفید برای استفاده در اراضی مذکور مورد استفاده قرار گیرد.ادامه خبر را اینجا بخوانید.

فعالیت تبلیغاتی در فضای مجازی/ روایتی از خودکفایی مددجویان کمیته امداد

اگر قصد دنبال کردن اخبار گروه جامعه ایرنا به صورت کامل در حوزه‌هایی مانند محیط زیست، زنان و خانواده، رفاه و تأمین اجتماعی، حقوقی و قضایی، آموزش و پرورش، بهداشت و سلامت، هلال احمر، اورژانس، انتظامی و حوادث، بهزیستی، مسائل و آسیب‌ها و مدیریت بحران را دارید، پیشنهاد می‌کنیم هر روز سری به این سایت‌ https://www.irna.ir/service/society بزنید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha