تکاپو برای نخستین مصاحبه در بزرگترین جشن رسانه‌ها

تهران- ایرنا- رسانه‌ها و بنگاه‌های خبری از صبح امروز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه پیش از آغاز به کار رسمی بزرگترین گردهمایی خبری کشور برای ربودن گوی سبقت از رقبای رسانه‌ای در تکاپوی نخستین مصاحبه هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران با شعار «نجستم همیشه جز از راستی» امروز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه به مدت ۴ روز میزبان بیش از ۶۰۰ رسانه و مجموعه‌ و شرکت دانش‌بنیان فعال در این حوزه است.

بزرگترین گردهمایی خبری از ساعات اولیه امروز پس از ۶ سال چشم انتظاری ناشی از همه گیری ویروس کرونا و مشکلات دیگر باز به روی رسانه ای ها آغوش گشود.

اما بزرگترین رویداد رسانه‌ای سال پیش از کلید خوردن بی حاشیه نیست. با وجود آمادگی کامل رسانه‌های رسمی و بزرگ کشور پیش از افتتاحیه، آماده نبودن برخی غرفه به خصوص رسانه‌های فعال در حوزه فضای مجازی یکی از حاشیه های خبری این رویداد خبری است.

تکاپو برای نخستین مصاحبه در بزرگترین جشن رسانه‌ها

با این حال تکاپو برای نخستین مصاحبه از مهمانان و میزبانان نمایشگاه رسانه، در ساعاتی باقی مانده به افتتاحیه بیش از هر چیز دیگری اتمسفر سالن نمایشگاه در مصلای امام خمینی(ره) را گرم و داغ کرده است.

رقابت برای نخستین مصاحبه، نخستین بازدید، اولین خبر بر روی خروجی و میزبانی از مهمانان و مسئولان ارشد کشور از ساعات ابتدایی صبح پیش از آماده شدن برخی از غرفه ها آغاز شده است. گویی خبرنگاران همانند همیشه بسیار پیشتر و جلوتر از مسئولان و مدیران تدارکاتی خود هستند.

تکاپو برای نخستین مصاحبه در بزرگترین جشن رسانه‌ها

غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی نیز منتظر افتتاح نمایشگاه نمانده و تا کنون میزبان مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بود.

درهای بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران از امروز تا دوم اسفند ماه هر روز از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۸:۳۰، به روی علاقه‌مندان برای حضور و بازدید باز است.

برگزاری نشست‌های تخصصی در حوزه فناوری و هوش مصنوعی از رویدادهای حاشیه‌ای این نمایشگاه خواهد بود. این رویداد و گردهمایی اهالی رسانه کشور ظهر امروز با سخنرانی محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور مسئولان فرهنگی و اهالی رسانه به صورت رسمی افتتاح شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha