استاندار : تلاش جهادگران بسیجی برای زدودن محرومیت از سیمای البرز ستودنی است

کرج - ایرنا - استاندار البرز با اشاره به خدمات بسیج سازندگی در ارایه خدمت به مناطق کم برخوردار و محروم این استان اعلام کرد: تلاش جهادگران بسیجی برای محرومیت زدایی از سیمای البرز ستودنی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجتبی عبداللهی روز یکشنبه در نشست با جهادگران بسیجی استان البرز گفت : این قشر در جهت محرومیت زدایی و امید آفرینی گام های بلندی برداشته است .

وی نقش آفرینی گروه های جهادی در پویایی انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی را بسیار مهم و راهبردی ارزیابی کرد.

جهادگران بسیجی البرز پای کار انتخابات پرشور

رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز اعلام کرد: جهادگران بسیجی این استان برای برگزاری انتخاباتی پرشور وحماسی با حضور قشر های مختلف مردم پای کار آمده اند.

سرهنگ پاسدار «محمد فلاحتکار» دراین نشست با تاکید بر نهادینه شدن گفتمان جهادی و جریان سازی گروه های جهادی، افزود: جهادگران بسیج سازندگی استان البرز بنا بر تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مسوولیت خواص در فراهم آوردن مشارکت حداکثری مردم در انتخابات از تمام توان و ظرفیت خود جهت ایجاد بستر یک انتخابات پویا و با نشاط استفاده خواهند کرد.

وی با بیان اینکه گروه های جهادی جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و ترغیب مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات هم قسم شده اند، گفت: امتداد مسیر گروه های جهادی انشالله ظهور حکومت عدل مهدوی (عج) است و گروه های جهادی با حضور در عرصه در انتخابات و تحقق ایران قوی در تحقق تمدن نوین اسلامی نقش آفرینی خواهند کرد .

در این نشست گروه های جهادی ضمن طرح مشکلات و مطالبات خود نسبت به حضور و مشارکت حداکثری در جهت رفع مشکلات مردم ، محرومیت زدایی و امید آفرینی تاکید کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha