فهرست انتخاباتی جبهه پیشرفت در استان اردبیل اول اسفندماه اعلام می‌شود

اردبیل - ایرنا - رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت اجتماعی استان اردبیل گفت: فهرست نهایی و انتخاباتی این تشکل سیاسی در این استان اول اسفندماه به طور رسمی اعلام می‌شود.

حبیب کوهی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه جلسات دبیران ۲۲ حزب زیر مجموعه جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت اجتماعی استان اردبیل به همراه نخبگان، صاحب نظران و فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی منطقه از چند ماه گذشته به صورت مستمر برگزار می‌شود، افزود: با دعوت از اغلب نامزدها در استان و ارائه برنامه توسط نامزدهای دعوت شده بررسی‌ها و ارزیابی‌های اولیه صورت گرفت و نتایج ارزیابی هر حوزه انتخابیه به شورای مرکزی این تشکل سیاسی در تهران ارسال شد.

وی اظهار کرد: پس از اعلام نظر شورای مرکزی فهرست نهایی و انتخاباتی این تشکل سیاسی در استان اردبیل اول اسفندماه با حضور خبرنگاران و اهالی رسانه به طور رسمی اعلام خواهد شد.

رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: شورای مرکزی بر اساس برخی شاخص‌های مدنظر از جمله میزان رای آوری، تخصص افراد، قابلیت‌ها و ظرفیت‌های هر حوزه انتخابیه و نظرسنجی‌های علمی و تخصصی، فهرست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در استان اردبیل را اعلام خواهد کرد.

کوهی اضافه کرد: هدف از فعالیت احزاب و ارائه لیست نامزدهای مورد حمایت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، ترویج گفتمان و مشارکت انتخاباتی مردم است و در نهایت آنچه خواست و اراده مردم است، از صندوق‌های آرا بیرون خواهد آمد.

وی با دعوت اقشار مختلف مردم برای شرکت در انتخابات، ادامه داد: حضور پرشور آحاد مختلف مردم در پای صندوق‌های رای، نوید آینده روشن و بهتر ‌برای کشور است.

این فعال اصولگرا تصریح کرد: همه باید با اتحاد و وحدت به صورت یکپارچه پای صندوق‌های رای حاضر شده و دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران را در رسیدن به اهداف شوم و پلید خود ناکام بگذاریم.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۱۱ اسفندماه همزمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد. استان اردبیل با بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت و پنج حوزه انتخابیه، هفت کرسی در مجلس شورای اسلامی و ۲ کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

این ۲ انتخابات در استان اردبیل همزمان با مشارکت ۳۰ هزار نفر از عوامل اجرایی برگزار می‌شود و برای حضور در این دوره از انتخابات بیش از یک میلیون نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

برای اخذ آرای مردم در ۱۱ اسفند در استان اردبیل یک هزار و ۳۸۳ صندوق به تفکیک ۶۱۳ صندوق شهری و ۷۷۰ صندوق روستایی پیش‌بینی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha