لیست نامزدهای جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان اردبیل منتشر شد

اردبیل - ایرنا - رئیس جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان اردبیل لیست نامزدهای مورد حمایت احزاب این جبهه را برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پنج حوزه انتخابیه این استان اعلام کرد.

حبیب کوهی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: جلسات دبیران ۲۲ حزب زیر مجموعه جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت اجتماعی استان اردبیل به همراه نخبگان، صاحب نظران و فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی منطقه از چند ماه گذشته به صورت مستمر برگزار شد و در این جلسات، با دعوت از اغلب نامزدها در استان و ارائه برنامه توسط نامزدهای دعوت شده، بررسی‌ها و ارزیابی‌های اولیه صورت گرفت.

وی افزود: نتایج ارزیابی هر حوزه انتخابیه به شورای مرکزی این تشکل سیاسی در تهران ارسال شده بود و در نهایت، پس از اعلام نظر شورای مرکزی، فهرست نهایی و انتخاباتی این تشکل سیاسی در استان اردبیل به این شرح در اختیار اصحاب رسانه و افکار عمومی قرار می‌گیرد تا فعالیت حزبی جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت کمکی برای انتخاب افراد اصلح و شایسته به مردم در انتخابات پیش رو در این استان باشد.

حوزه انتخابیه شهرستان‌های اردبیل،نیر،نمین و سرعین
۱- علی نیکزاد ثمرین
۲- احد بیوته
۳- سالار شاکر


حوزه انتخابیه شهرستان‌های پارس آباد،بیله سوار و اصلاندوز
امیدعلی رعنایی

حوزه انتخابیه شهرستان‌های گرمی و انگوت

محمد خوش سیما


حوزه انتخابیه شهرستان مشگین شهر
محمود عباس زاده مشگینی


حوزه انتخابیه شهرستان‌های خلخال و کوثر
حسین امین دخت

به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۱۱ اسفندماه همزمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد. استان اردبیل با بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر جمعیت و پنج حوزه انتخابیه، هفت کرسی در مجلس شورای اسلامی و ۲ کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

این ۲ انتخابات در استان اردبیل همزمان با مشارکت ۳۰ هزار نفر از عوامل اجرایی برگزار می‌شود و برای حضور در این دوره از انتخابات بیش از یک میلیون نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

برای اخذ آرای مردم در ۱۱ اسفند در استان اردبیل یک هزار و ۳۸۳ صندوق به تفکیک ۶۱۳ صندوق شهری و ۷۷۰ صندوق روستایی پیش‌بینی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha