رقابت فوتبالی گیمرها، اذان‌گویی مدیرکل و مشاوره حقوقی رایگان

تهران- ایرنا- رقابت فوتبالی گیمرها در غرفه رسانه و کودک، اذان خواندن مدیرکل مطبوعات و مشاوره حقوقی رایگان مرکز وکلای استان تهران از جمله حاشیه‌های نخستین روز بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران است.

به گزارش خبرنگار رسانه ایرنا، در نخستین روز بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران مجموعه‌ای از عکس‌های خبری جدید و تاریخی در غرفه ایرنا نمایش داده شد. علاقه‌مندانی که به نمایشگاه آمده بودند، با حضور در غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی از این آثار هنرمندانه بازدید کردند.

اولین حاشیه نمایشگاه وقتی رقم خورد که سخنرانی وزیر فرهنگ در آیین افتتاح نمایشگاه همزمان شد با اذان ظهر و اسماعیلی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ خواست اذان بگوید. در این لحظه بود که نوای اذان با صدای ایمان شمسایی در مراسم افتتاح طنین‌انداز شد.

اما فضای بصری نمایشگاه با غرفه های متنوع در حوزه های مختلف چشم نواز شده است. در غرفه رسانه و کودک نمایشگاه رسانه‌های ایران، بخشی به گیمیرها اختصاص یافته که مراجعان در قالب گروه‌های دو نفره مشغول بازی فوتبال به شیوه رایانه‌ای هستند. با وجود این که نام کودک بر این غرفه نقش بسته؛ ولی بیشتر گیمرها نوجوان و جوان هستند.

آغاز فعالیت میز خدمت صندوق اعتباری هنر

میز خدمت صندوق اعتباری هنر با حضور کارشناسان و مسئولان این صندوق در حوزه های مختلف برای تبیین نحوه ارائه خدمات، تسهیلات، راهنمایی و ارائه مشاوره به مخاطبان به ویژه اهالی رسانه و مطبوعات، با گشایش بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در مصلای امام خمینی (ره)، میزبان بازدیدکنندگان شده است.

رقابت فوتبالی گیمرها، اذان‌گویی مدیرکل و مشاوره حقوقی رایگان

مشاوره حقوقی رایگان

مرکز وکلای استان تهران که غرفه‌شان در کنار خبرگزاری میزان قرار گرفته نیز به مراجعان مشاوره حقوقی رایگان می‌دهند.

برگزاری مناظره‌های انتخاباتی

بازار مناظره‌های انتخاباتی نیز حسابی داغ است.

مناظره‌های «نقش مشارکت مردم در بازنمایی اقتدار ایران در سطح بین‌الملل» و «ساختار حزبی و تاثیرگذاری در انتخابات ۱۱ اسفند» با حضور چهره‌های سیاسی امروز یکشنبه ۲۹ بهمن در نمایشگاه رسانه‌های ایران برگزار می‌شود. مناظره انتخاباتی «نقش مشارکت مردم در بازنمایی اقتدار ایران در سطح بین‌الملل» با حضور عبدالرضا فرجی‌راد سفیر پیشین ایران در نروژ و مجارستان و جواد منصوری سفیر پیشین ایران در چین هم ساعت ۱۳:۳۰ برگزار شد.

همچنین مناظره‌ای با عنوان «ساختار حزبی و تاثیرگذاری در انتخابات ۱۱ اسفند» با حضور مجتبی اکبری فعال سیاسی اصولگرا و جلال محمدلو فعال سیاسی اصلاح طلب ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.

نمایشگاه عکس شهدای رسانه

نمایشگاه عکس شهدای رسانه در نمایشگاه رسانه‌های ایران برپا شده است. این نمایشگاه، تصاویر شهدای رسانه از دوران شاهنشاهی تا دورۀ معاصر را به تصویر کشیده که حال‌وهوای معنوی به فضای نمایشگاه بخشیده است.

رقابت فوتبالی گیمرها، اذان‌گویی مدیرکل و مشاوره حقوقی رایگان

دراین‌میان تصویر شهید سیدمرتضی آوینی، سید شهیدان اهل قلم، شهید علیرضا افشار از واحد مرکزی خبر و هم‌چنین شهید حسن باقری که پیش از فرماندهی در دفاع مقدس، در روزنامۀ جمهوری اسلامی می‌نوشت، در میان ده‌ها شهید رسانه که تصویرشان در این‌جا به نمایش گذاشته شده است نظر مخاطبان این نمایشگاه را به خود جلب می‌کند.

مهمانان خارجی نمایشگاه رسانه‌های ایران

مهمانان ویژۀ نمایشگاه رسانه‌های ایران با فرشاد مهدی‌پور معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کردند.

در این نشست صمیمانه که در پاویون مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد جمعی از اصحاب رسانه حوزۀ مقاومت از جمله ناصر قندیل، ابراهیم الامین، محمود الهاشمی، مازن الزیدی و عباس خامه‌یار به‌همراه ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران، خالد قدومی نمایندۀ جنبش حماس در تهران و علی‌رضا شیروی، مدیر کل رسانه‌های خارجی وزارت ارشاد حضور داشتند.

رقابت فوتبالی گیمرها، اذان‌گویی مدیرکل و مشاوره حقوقی رایگان

در این نشست دربارۀ هماهنگی رسانه‌های مقاومت به خصوص در موضوع فلسطین تبادل نظر صورت گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha