ناظر کرمانشاهی لیگ برتر هندبال در یک سانحه رانندگی مصدوم شد

کرمانشاه - ایرنا - مصطفی باباملکی ناظر لیگ برتر هندبال و رییس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در حین بازگشت از پوشش رقابت های ورزشی در یک حادثه رانندگی به شدت مصدوم شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تایید این خبر اظهار کرد: مصطفی باباملکی که از داوران پیشین بین المللی هندبال کشور نیز محسوب می‌شود هنگام بازگشت از دیدار تیم های پیکان خراسان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون از هفته سیزدهم لیگ برتر مردان ایران در یک سانحه شدید رانندگی آسیب دید.

منوچهر حاتمی افزود: وی هم اکنون در بیمارستانی در سمنان بستری است و بر اساس آخرین اطلاعات واصله و پیگیری های انجام شده حال عمومی ایشان مساعد است.

وی اضافه کرد: وی از چند ناحیه بدن دچار شکستگی شده است و بزودی تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یادآور شد: وی هنگامی که از مشهد عازم کرمانشاه بود در ۳۰ کیلومتری سمنان براثر حادثه برخورد اتوبوس با کامیون در محور دامغان - سمنان به همراه ۲۷ نفر دیگر از مسافران اتوبوس مصدوم شد.

حاتمی ادامه داد: ایشان هم اکنون در بیمارستان کوثر سمنان بستری بوده و حال عمومی وی نیز رضایت بخش است ولی براساس آخرین گزارش های دریافتی احتمالا برای ادامه درمان به بیمارستانی در تهران انتقال پیدا خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha