قدردانی از مربیان برتر محیط‌زیستی فوتبال کشور 

تهران - ایرنا - معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیطزیست گفت: از مربیان برتر محیط زیستی فوتبال به سبب ویژگی خاص و طیف مخاطبان این رشته ورزشی در مراسمی قدردانی و تشکر می‌شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، نورالله مرادی در نشست با جمعی از اعضای کانون مربیان برتر فوتبال از برگزاری مراسم تجلیل از مربیان محیط زیستی در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

وی با بیان اینکه مربیان فوتبال به سبب ویژگی خاص و طیف مخاطبان این رشته ورزشی، می‌توانند کمک زیادی به حفاظت از محیط‌زیست کنند، خواهان برنامه‌ریزی و اجرای مراسم تجلیل از مربیان برتر محیط زیستی در سال ۱۴۰۲ با همکاری دفتر محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران و کانون مربیان فوتبال برای کمک به حفظ محیط‌زیست شد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مخاطرات آینده دنیا نگرانی‌های مرتبط با موضوعات محیط زیستی است، گفت: تعامل بین ورزش و محیط‌زیست می‌تواند اثرات مثبتی را در کاهش مخاطرات محیط‌زیستی جامعه ایجاد کند.

در پایان این نشست، حاضران پیشنهادهایی را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم تجلیل از مربیان برتر محیط‌زیستی فوتبال در سالن شهدای محیط بان سازمان محیط زیست ارائه کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha