ارزیابی یک هزار نامزد انتخابات تهران/ از سهمیه‌بندی غیرعادلانه عبور کردیم

تهران- ایرنا- رئیس هیات اجرایی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب (اُمناء) گفت: مرحله اول ارزیابی نامزدهای حوزه انتخابیه تهران و مصاحبه با آنان توسط اضلاع ائتلاف اُمناء به پایان رسید و بیش از یک هزار نفر از نامزدها از این طریق مورد ارزیابی قرار گرفتند.

محمدرضا میرشمسی در حاشیه برگزاری بیست و چهارمین دوره نمایشگاه رسانه های ایران در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا اظهار داشت: مرحله اول ارزیابی نامزدهای حوزه انتخابیه تهران و مصاحبه با آنان توسط اضلاع ائتلاف اُمناء به پایان رسید و بیش از یک هزار نفر از نامزدها از این طریق مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی افزود: استخراج نامزدهای مشترک میان لیست همه اضلاع، برای رسیدن به لیست نهایی با روش مصاحبه فنی و حرفه‌ای تر از آنان در شورای مرکزی، در دستور کار ائتلاف قرار دارد.

رئیس هیات اجرایی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب (اُمناء) بیان کرد: ائتلاف اُمناء شاخص‌های ۵۰ گانه را برای عبور از شخص سالاری و سهمیه‌بندی غیرعادلانه‌ای که در گذشته توسط برخی جریانات سیاسی صورت گرفته، تعیین کرده و براساس آن ارزیابی‌ها را صورت می‌دهد.

میرشمسی عنوان کرد: بعد از مشارکت حداکثری، برای ما رسیدن به مجلسی مهم است که مردم را به آینده خود امیدوارتر کند و برای رسیدن به این اهداف مهم برنامه‌های مختلفی داریم.

به گزارش ایرنا، بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران طی آیینی رسمی با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان فرهنگی و اهالی رسانه کشور آغاز به کار کرد. رویدادی که پس از ۶ سال وقفه اهالی رسانه را از سراسر کشور دور هم جمع کرده است.

نمایشگاه رسانه‌های ایران با برگزاری ۸۰ نشست به مدت ۴ روز تا دوم اسفند از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۸:۳۰ دایر است که ۴۰ نشست آن به طور تخصصی با محور رسانه برگزار خواهد شد و شامل تجلیل از پیشکسوتان و اساتید عرصه رسانه، کارگاه‌های آموزشی تخصصی، رونمایی از کتب حوزه ارتباطات و روزنامه‌نگاری، تجربه کاوی روزنامه‌نگاران و تحلیل و بررسی مسائل پیش‌روی حوزه رسانه است.

همزمان با آیین افتتاحیه از کتاب دانشنامه مطبوعات ایران به سرپرستی محمد جواد جعفرزاده رونمایی شد. نمایشگاه رسانه‌های ایران علاوه بر بخش مربوط به مطبوعات و رسانه‌های برخط با پنج بخش ویژه فعال خواهد بود.

در نخستین روز از برگزاری نمایشگاه رسانه‌های ایران ۶ رویداد و نشست در دسته‌های «به وقت رسانه»، «کتاب رسا»، «تجربه کاوی رسانه»، «کارگاه اسرا» و «دورهمی با پیشکسوتان» برگزار می‌شود.

تقدیر از خدمات و تلاش‌های ارزنده محمدمهدی فرقانی، استاد پیشکسوت حوزه ارتباطات و رسانه از جمله برنامه‌های نخستین روز از برگزاری نمایشگاه رسانه‌های ایران است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha