دادستان همدان: نظارت بر تولید و توزیع مصالح ساختمانی افزایش یابد

همدان- ایرنا- دادستان همدان با تاکید بر استانداردسازی مصالح ساختمانی گفت: انتظار می رود اداره کل استاندارد استان در این زمینه ورود جدی تری داشته باشد و نظارت های خود بر روند تولید و توزیع مصالح ساختمانی را افزایش دهد.

به گزارش دوشنبه ایرنا از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان همدان؛ «حسن خانجانی موقر» در کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه با محوریت ارتقای کیفیت ساختمان ها از طریق نظارت بر مصالح به کارگیری شده، افزود: مبنای استحکام هر ساختمانی کیفیت مصالح به کار رفته در ساخت آن بنا است، بنابراین دستگاه های متولی در مراحل تولید، توزیع و مصرف مصالح باید مطابق با قانون به وظایف خود عمل کرده و از افراد متخصص و متعهد بهره بگیرند.

وی اظهار کرد: دستگاه های اجرایی متولی و نیز سازمان نظام مهندسی ساختمان و شهرداری ها موظف هستند مقررات فنی و استانداردهای لازم را رعایت کرده و انجام مراحل تامین مصالح و عملیات اجرایی ساختمان ها را منطبق با استانداردهای تعریف شده پیش ببرند.

دادستان همدان شناسایی واحدهای تولیدی غیرمجاز مصالح ساختمانی را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: در این زمینه مسوولان اداره استاندارد، شهرداری و صمت با همکاری با یکدیگر و نظارت بیشتر، واحدهای غیر مجاز را شناسایی و به مراجع صالح معرفی کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha