انعکاس به موقع اخبار مانع از سواستفاده دشمنان می شود

سنندج- ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی کردستان گفت: انتشار اخبار در سریعترین زمان توسط رسانه‌ها از گمانه زنی و سیاه نمایی های دشمنان جلوگیری خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ لطف الله دارابی روز دوشنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سنندج اظهار کرد: خبرهای ناقص و قطره چکانی نیز نوعی نقص در اطلاع رسانی است و هنر رسانه هاست که از این رویه اجتناب کنند.

وی ضمن قدردانی از تلاش های خبرگزاری ایرنا در اطلاع رسانی صحیح و به موقع، افزود: هجمه های سنگینی علیه جمهوری اسلامی در سطح کلان در جریان است و خنثی کردن این توطئه ها به کمک رسانه ها نیاز دارد.

جانشین فرمانده انتظامی کردستان یادآور شد: نیروی انتظامی در استای برقراری نظم و امنیت جامعه تلاش می کند و مهمترین نقش این نیرو، امنیت آفرینی است.

انعکاس به موقع اخبار مانع از سواستفاده دشمنان می شود


سرهنگ دارابی با بیان اینکه نیروی انتظامی خدمتگزار مردم است، تاکید کرد: مردم استان کردستان قدردان تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی هستند و ما هم وظیفه داریم تمام تلاش خود را برای حفظ امنیت جامعه بکار گیریم.

وی ادامه داد: طرح جامع کنترل و پایش آسیب های اجتماعی با برگزاری کارگاه های آموزشی و بحث مشاوره ای و جمع آوری معتادان متجاهر، با هدف کاهش آسیب ها به ویژه در نواحی حاشیه شهرها در حال برگزاری است.

سرهنگ علی مجیدی معاون اجتماعی فرمانده انتظامی کردستان و سرهنگ خدادوستی مدیر اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان هم در این بازدید حضور داشتند و از خدمات خبرگزاری ایرنا تقدیر کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha