۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۲۴
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85391307
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

یورش اشغالگران به حومه بیمارستان «الجزایری» در غزه/ درگیری شدید در شرق «خان‌یونس»

تهران- ایرنا- منابع فلسطینی از تداوم حملات رژیم صهیونیستی به غزه و اوضاع فاجعه بار مراکز درمانی این منطقه خبر دادند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع فلسطینی از استقرار جنگ افزارها و بولدوزرهای رژیم صهیونیستی در اطراف بیمارستان الجزایری در منطقه «العبسان الکبیره» در غزه خبر دادند.

این منابع از تخریب گسترده ای خبر دادند که بولدوزرهای اشغالگران در این منطقه و منطقه برج های «المقوسی» در شمال غزه انجام دادند.

منابع مذکور همچنین از درگیری شدید میان رزمندگان مقاومت فلسطین با نیروهای اشغالگر در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه خبر دادند.

از سوی دیگر خبرنگار الجزیره از شنیده شدن صدای آژیر خطر در چند منطقه در اطراف غزه خبر داد و اعلام کرد: صدای آژیر خطر در نیریم، العین الثالثه و نیرعوز در اطراف غزه به صدا درآمده است.

همزمان جنگنده های رژیم صهیونیستی حملاتی به شمال و مرکز غزه انجام دادند.

توپخانه رژیم صهیونیستی نیز شرق شهرک «القراره» در جنوب غزه و نیز شرق «دیرالبلح» در مرکز غزه را گلوله باران کرد.

این در حالی است که هلال احمر فلسطین اعلام کرد: برای هشتمین بار تلاش‌ها به منظور هماهنگی در زمینه ورود کمک‌های غذایی، دارویی و سوخت به بیمارستان «الامل» با شکست رو به رو شد.

در بیانیه هلال احمر فلسطین آمده است: دشمن صهیونیستی بیمارستان الامل را از ۲۷ روز قبل به محاصره خود درآورده و حملاتی متوالی انجام می دهد. با توجه به اینکه سوخت این بیمارستان در حال اتمام است، به زودی فعالیت آن متوقف خواهد شد. نبود غذا، جان ده‌ها بیمار، مجروح و کادر درمانی را تهدید می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha