سردار باقرزاده: دفاع از انقلاب مستلزم حضور با شکوه در انتخابات است + فیلم

آبادان-  ایرنا - فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دفاع از نظام، انقلاب و ملت مستلزم حضور با شکوه، آگانه و با بصیرت مردم در انتخابات است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سیدمحمد باقرزاده روز دوشنبه در آیین استقبال از پیکر شهدای گمنام در مرز شلمچه در گفت‌ و گو با خبرنگاران اظهار کرد: شهیدان با بصیرت و عشق به اسلام، انقلاب، کشور و ملت در جبهه‌ها فداکاری کردند و در تقویت نظام اسلامی تردیدی به خود راه ندادند و به شهادت رسیدن و تکلیف الهی را انجام داده و امروز سرمشق ما محسوب می‌شوند.

وی افزود: در روزی که انتخابات برگزار خواهد شد نظام جمهوری اسلامی ایران به فداکاری و حمایت نیاز دارد.

سردار باقرزاده گفت: پیام تک‌تک شهدا برای مردم این است که در دفاع از نظام اسلامی تردید نکنید.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اظهار کرد: امروز در حال نبرد هستیم و جبهه مقاومت در منطقه گسترده شده و دشمنان قلدر ما، صف آرایی کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه کسی نباید در دفاع از جریان مقاومت و ام‌القرای جهان اسلام تردید کند تاکید کرد: امروز نباید به وسوسه‌های دشمنان توجه کنیم بلکه باید با بصیرت در میدان حاضر شده و دفاع از انقلاب اسلامی با حضور در پای صندوق‌های رای محقق خواهد شد.

پیکر مطهر ۳۴ شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس در خاک عراق دوشنبه از مرز بین المللی شلمچه خرمشهر به کشور بازگشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha