دعوت شورای هماهنگی تشکل‌های فرهنگیان برای حضور در انتخابات یازدهم اسفند  

تهران - ایرنا - شورای هماهنگی تشکل‌های فرهنگیان در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما معلمان و مربیان و اعضای تشکل‌های فرهنگیان دانش‌آموزان رأی اولی، همکاران و ملت سرافراز ایران اسلامی را به شرکت پرشور در انتخابات یازدهم اسفند ۱۴۰۲ و رقم زدن مجاهدتی دیگر دعوت می‌کنیم.

به گزارش ایرنا از وزارت آموزش و پرورش، متن پیام دعوت شورای هماهنگی تشکل‌های فرهنگیان عبارت است از: ملت بزرگ ایران در چهل و پنج بهار آزادی، با هدایت بنیانگذار جمهوری اسلامی , حضرت امام خمینی ره و رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت , امام خامنه ای (زید عزه)، از جبهه ها و صحنه ها و آزمونهای سختی گذشته اند و به لطف خداوند در مسیر صعود به قله های پیشرفت , به توفیقات چشمگیری دست یافته اند و چشم بر گام دوم انقلاب اسلامی , در اندیشه الهام بخشی و تمدن سازی در نظام جهانی است.

در بخشی دیگر از این بیانیه آمده است: نیل به اهداف سعادتمند جمهوری اسلامی همواره در هشیاری و در صحنه ماندن ملت عزیز را طلب کرده است و همواره ملت با بصیرت ما در بزنگاه ها و لحظات سخت , هیچ اولویتی را بر عزت و اقتدار ایران ترجیح نداده اند. انتخابات یازدهم اسفند ماه، صحنه حساس و سرنوشت ساز دیگری است که علاوه بر عزت و منزلت استقلال و آزادی , موید و متضمن تداوم رشد و پیشرفت و تعالی ایران اسلامی و جلوه گری وحدت بر آرمان های انقلاب خواهد بود .

در بخشی دیگر عنوان شده است: ما معلمان و مربیان و اعضای تشکل های فرهنگیان با تأسی از آیه شریفه «وَ تَعاوَنُوا عَلَی الْبِرِّ وَالتَّقْوی‌ وَ لاتَعاوَنُوا عَلَی الْإثْمِ وَالْعُدْوانِ» دانش آموزان عزیز رأی اولی، همکاران ارجمند و ملت سرافراز ایران اسلامی را به شرکت پرشور در انتخابات یازدهم اسفند ۱۴۰۲ و رقم زدن مجاهدتی دیگر دعوت می کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha