چکشیان: نگاه‌مان توسعه ورزش در جامعه کارگری است

تهران- ایرنا- معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: ماموریت ما توسعه ورزش در جامعه کارگری است، زیرا نیمی از جمعیت کشور را کارگران تشکیل می‌دهند.

به گزارش ایرنا، محمد چکشیان روز دوشنبه در مجمع انتخاباتی فدراسیون کارگری اظهار کرد: باید نگاه تحولی و هم‌افزایی در ورزش کارگری داشته باشیم، همچنین سند راهبردی حوزه ورزش فرهنگی، اجتماعی وزارت تدوین شده که در آن راهبردهایی برای توسعه و رشد ورزش کارگری دیده شده است.

وی افزود: با توجه به این که جامعه ورزش کارگری بیش از ۱۵ میلیون نفر است ماموریت ما توسعه ورزش در این جامعه خواهد بود، زیرا نگاه ما توسعه ورزش قهرمانی در این قشر است که البته اگر خانواده و فرزندان آن‌ها را نیز به این جمعیت اضافه کنیم نیمی از جمعیت کشور را کارگران تشکیل می‌دهند.

معاون وزیر کار به ۳ تحول اساسی در حوزه ورزش کارگری اشاره کرد و افزود: ساختار نظامند، کارگزاران و نیروهای انسانی و تحول برنامه‌ها و راهبردها، ۳ محور اساسی در حوزه کارگری است. با توجه به این که عملکرد فدراسیون ورزش کارگری در دولت سیزدهم قابل دفاع بوده سعی داریم با همکاری و تعامل وزارت ورزش، کارها را در آینده در این فدراسیون به خوبی پیش ببریم.

وی یکی از اهداف مهم این فدراسیون را برگزاری رقابت‌های لیگ برتر همسو با لیگ سایر فدراسیون‌های ورزشی عنوان کرد و گفت: باید لیگ‌های قدرتمند کارگری را در سال آینده داشته باشیم تا بتوانیم از دل این لیگ‌ها استعدادهای برتر را شناسایی و وارد تیم‌های ورزش کارگری کنیم.

چکشیان با تاکید بر اینکه تا به امروز با توجه به سفرهای استانی که داشتم از وضع موجود ورزش کارگری راضی نبودم خاطر نشان کرد: امیدوارم با تلاش رئیس فدراسیون این وضعیت سروسامان پیدا کند و شاهد پیشرفت هر چه بهتر ورزش کارگری در حوزه قهرمانی باشیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha