رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری شد 

۳۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۲۹
کد خبر: 85391453
رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری شد 

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون ورزش کارگری با آرای اعضای مجمع این فدراسیون، مشخص شد.

به گزارش ایرنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون ورزش کارگری امروز دوشنبه ۳۰ بهمن به ریاست محمد چکشیان معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت کار ، سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد. همچنین در این مجمع احمد نامنی سرپرست اداره کل امور مشترک فدراسیون های ورزشی و احمد اسناوندی مدیرکل امور ورزشی وزارت کار و علی کاظمی دبیر مجمع نیز حضور داشتند.

در این مجمع ۴۸ نفر حضور داشتند که در پایان جواد رمضی با رای کامل موفق شد برای چهار سال سکان هدایت این فدراسیون را بر عهده بگیرد. محمود علیزاده دیگر نامزد این انتخابات بود که نتوانست از مجمع رای کسب کند.

جواد رمضی، محمود علیزاده، فرهاد طلوکیان، کمال جوانمرد و حسن نوری ۵ کاندیدایی هستند که برای شرکت در انتخابات تایید صلاحیت شده بودند که کمال جوانمرد، فرهاد طلوکیان در مجمع حضور نداشتند و حسن نوری نیز به نفع جواد رمضی کنارگیری کرد.

فدراسیون کارگری بیش از یک سال است که به صورت سرپرستی اداره می شود و هم اینک سرپرستی آن بر عهده حجت پهلوان یلی بود.

جواد رمضی پس از کسب بالاترین رای از اعضای مجمع نیز اظهار داشت: از اعضای مجمع به خاطر اعتمادی که به من داشتند، تشکر می‌کنم و از همین جا سوگند یاد می‌کنم که خدمت‌گذار ورزش کارگری باشم و از هیچ تلاش و کوششی برای پیشرفت ورزش کارگری کوتاهی نخواهم کرد.

وی گفت: خوشحالم که امروز بعد از بیش از یک سال بلاتکلیفی وضعیت فدراسیون ورزش کارگری مشخص شد. تلاش خواهم کرد تا یکسال گذشته را جبران کنم.

رمضی همچنین از تعامل خوب بین وزارت ورزش و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در طی این مدت تقدیر کرد و افزود: امیدوارم این تعامل و همکاری ادامه پیدا کند تا شاهد رشد و پیشرفت هر چه بهتر این ورزش در کشور باشیم.

همچنین رمضی انتخاب اعضای هیات رئیسه فدراسیون را منوط به برگزاری اولین مجمع فدراسیون کرد.

همچنین در ادامه حجت مهدوی با ۴۸ رای به عنوان بازرس فدراسیون و علی مهری با ۲۵ رای به عنوان نماینده هیات استانی انتخاب شدند.

در خصوص اعضای هیات رئیسه با توجه به فاصله زمانی ثبت نام تا برگزاری مجمع جواد رمضی از مجمع اجازه گرفت پس از مطالعه مجدد در فرصتی دیگر نسبت به معرفی نواب رئیس خود اقدام نماید.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha