۱ اسفند ۱۴۰۲، ۷:۳۳
کد خبر: 85391768
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشنواره ملی رویش در یزد آغاز شد

۱ اسفند ۱۴۰۲، ۷:۳۳
کد خبر: 85391768
جشنواره ملی رویش در یزد آغاز شد

یزد- ایرنا - یازدهمین جشنواره ملی رویش، ویژه دستاوردها و توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی، هنری،‌ دینی و اجتماعی دانشگاه‌های کشور، روز سه شنبه در دانشگاه یزد آغاز بکار کرد.

به گزارش ایرنا معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یزد در این مراسم با بیان اینکه این جشنواره به مدت سه روز برگزار می شود گفت: در این رویداد، برنامه‌های جنبی متنوع و نشست‌هایی با موضوعات مختلف از جمله نشست دبیران شورای فرهنگی کانون‌ها با معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، نشست کارشناسان کانون‌های فرهنگی با مدیر کل فرهنگی این وزارت و کمیسیون دانشجویی با موضوع انتخابات در نظر گرفته شده است.

محسن رفیعیان افزود: برگزاری چندین نمایش تئاتر، شب شعر و موسیقی با حضور هنرمندان کشوری و پویش همکاشت برای کاشت نهال درخت در دانشگاه از دیگر برنامه‌های این جشنواره است.

وی اظهار کرد:همچنین در این جشنوراه کانون‌های فرهنگی و هنری ۶۵ دانشگاه کشور در نمایشگاهی دستاوردهای خود را به مدت سه روز به نمایش می گذارند.

رفیعیان با بیان اینکه جشنواره "رویش" با همکاری مشترک وزارت علوم و دانشگاه یزد برگزار می شود افزود: تقویت روحیه مشارکت و مسوولیت پذیری، مهارت‌های فردی و اجتماعی و در نهایت تقدیر از فعالیت‌های یکساله اعضای کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی از جمله اهداف برگزاری جشنواره رویش به شمار می رود.

اختتامیه این جشنواره سوم اسفندماه با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می شود.

دانشگاه یزد بیش از ۱۴ هزار دانشجو دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha