احمدنادری: جماران ذیل امنا نیست/ همسرم نامزد انتخابات مجلس نشده است

تهران- ایرنا- عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینه همسرم نامزد انتخابات مجلس نیست گفت: جماران عضویت در امنا ندارد و به صورت سنتی ذیل شانا است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی ایرنا، احمد نادری عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه - ۳۰ بهمن ماه - با حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران از غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی بازدید کرد و در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

دغدغه ما وحدت در جریان های انقلاب است

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در این نشست اظهار داشت: جریان مردمی جماران متشکل از جوانان و نخبگان گام دوم انقلاب اسلامی از اواخر سال ۹۵ با حضور ۱۴۰ نخبه جوان شکل گرفت.

نادری افزود: دغدغه اصلی ما بحران بازتولید است به این معنا که معتقد هستیم باید تجارب نسل اول و دوم انقلاب به نسل سوم و چهارم منتقل شود.

وی بیان داشت: هدف اصلی و نخست جریان انقلابی جماران برگزاری یک انتخابات پرشور است زیرا مقام معظم رهبری تاکید زیادی بر مشارکت پرشور در انتخابات دارند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی هدف دوم این جریان را به وحدت رساندن جبهه انقلاب برشمرد و یادآورشد: دغدغه ما وحدت در جریان انقلاب است.

نادری عنوان کرد: ما در جریان جماران به دنبال مولفه های مورد نظر رهبر انقلاب در انتخابات و مشارکت حداکثری  هستیم.

وی با بیان اینکه حدود ۲۰ نفر از نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی عضو شورای مرکزی جماران هستند، اضافه کرد: برخی از سال ۹۶ عضو بودند که اولویت ما حفظ نمایندگان موجود در حوزه های انتخابیه است.

همسرم نامزد انتخابات مجلس نیست/ جماران ذیل امنا نیست

وی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه شما و همسرتان دو سهمیه از شانا دریافت کرده و جماران را از ذیل امنا خارج کرده و به شانا پیوستید، گفت: همسر من اصلا نامزد انتخابات مجلس نیست.

وی ادامه داد: جریان مردمی جماران از سال ۹۸ عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب بوده و الان هم هست در انتخابات ۱۴۰۲ ضمن تاکید بر وحدت و هم افزایی نیروهای انقلاب همچنان ذیل شانا هستیم .

نادری تاکید کرد: جماران عضویت در امنا ندارد و به صورت سنتی ذیل شانا است، همه را دعوت به وحدت می کنیم.ذیل شانا هستیم و باقی می مانیم.

 کارنامه مجلس یازدهم با وجود همه تخریب ها درخشان است

وی ادامه داد: کارنامه مجلس یازدهم با وجود همه تخریب ها درخشان است به این معنا که هم در حوزه تقنین قوانین  خوبی تصویب شد و هم در حوزه نظارت توانستم فعالیت های خوبی در حوزه های مختلف داشته باشیم

اولین ومهمترین‌ قانونی که در مجلس یازدهم تصویب شد قانون رتبه بندی معلمان بود

نادری گفت: بحث قانون راهبردی برای رفع تحریم از دیگر قوانین ویژه تصویب شده در مجلس یازدهم‌بود که به تعبیر مقام معظم رهبری دست کشور و مذاکره کنندگان را باز کرد تا در حوزه هسته ای پیشرفت های خوبی داشته باشیم

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: بحث قانون دانش بنیان از دیگر قوانین تصویب شده در این مجلس بود، قانون جوانی جمعیت  وقانون مالیات بر خانه های خالی و دیگر قوانینی که در محلس یاردهم‌ تصویب شد.

وی ادامه داد: اما ابر پروژه مجلس در حوزه نظارتی بحث بازگرداندن هفت تپه به دولت بود که جوانان گام دومی انقلاب پیگیر بازگرداندن هفت تپه بودند.

نادری اظهار داشت: در یک خصوصی سازی ناسالم ۳۰ هزار هکتار زمین حاصلخیز در استان خوزستان شهر شوش ‌به همراه چندین کارخانه بزرگ به کسی که صلاحیت نداشت واگذار شده بود و به یک مساله امنیت ملی تبدیل شد.

وی افزود: ما این پروژه را در دولت روحانی آغاز کردیم و شاید با نیمی از دولت دوازدهم  درگیر شدیم که با قدرت نظارتی مجلس توانستیم آن را بازگردانیم

بیست‌و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران روز گذشته - ۲۹ بهمن ماه - طی آیین رسمی با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان فرهنگی و اهالی رسانه کشور آغاز به کار کرد. رویدادی که پس از ۶ سال وقفه اهالی رسانه را از سراسر کشور دور هم جمع کرده است.

نمایشگاه رسانه‌های ایران با برگزاری ۸۰ نشست به مدت ۴ روز تا دوم اسفند از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۸:۳۰ دایر است.

۴۰ نشست در این نمایشگاه به طور تخصصی با محور رسانه برگزار می شود که شامل تجلیل از پیشکسوتان و اساتید عرصه رسانه، کارگاه‌های آموزشی تخصصی، رونمایی از کتب حوزه ارتباطات و روزنامه‌نگاری، تجربه کاوی روزنامه‌نگاران و تحلیل و بررسی مسائل پیش‌روی حوزه رسانه است.

با توجه به اینکه حماسه مقاومت مردم فلسطین و طوفان الاقصی از مهر امسال در صدر اخبار منطقه و جهان قرار گرفته است، با ابتکار معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ١٢ رسانه جبهه مقاومت از افغانستان، پاکستان، ترکیه، تونس، عراق، یمن، فلسطین و لبنان در این نمایشگاه حضور دارند تا مهم‌ترین اخبار محور مقاومت را منعکس کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha