بازدید رئیس ستاد انتخابات کشور از غرفه ایرنا

تهران- ایرنا- سید محمدتقی شاهچراغی رئیس ستاد انتخابات کشور با حضور در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران پس از بازدید از غرفه خبرگزاری جمهوری اسلامی با مدیرعامل ایرنا دیدار کرد.

به گزارش ایرنا، سید محمدتقی شاهچراغی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت ایرنا در حاشیه بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با اشاره به آمادگی شعب اخذ رای الکترونیکی در چهار حوزه انتخابیه آبادان، ملایر، قم و رشت و خمام، گفت: همه دستگاه‌ها ارسال شده و آموزش نیروها از مدت قبل انجام شده است. 

رئیس ستاد انتخابات کشور اضافه کرد: اسامی عناصر اجرایی در سامانه ثبت شده است. در مساجد، پارک‌ها و در روز ۲۲ بهمن، دستگاه‌های ثبت رای الکترونیکی گذاشته شده ‌مردم توانستند به صورت نمادین از آن استفاده کنند. این آموزش‌ها همچنان ادامه دارد. این‌ها به غیر از دستگاه‌هایی است که در شعب استفاده خواهد شد.

بیست‌و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران روز گذشته - ۲۹ بهمن ماه - طی آیین رسمی با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان فرهنگی و اهالی رسانه کشور آغاز به کار کرد. رویدادی که پس از ۶ سال وقفه اهالی رسانه را از سراسر کشور دور هم جمع کرده است.

نمایشگاه رسانه‌های ایران با برگزاری ۸۰ نشست به مدت ۴ روز تا دوم اسفند از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۸:۳۰ دایر است.

۴۰ نشست در این نمایشگاه به طور تخصصی با محر رسانه برگزار می شود که شامل تجلیل از پیشکسوتان و اساتید عرصه رسانه، کارگاه‌های آموزشی تخصصی، رونمایی از کتب حوزه ارتباطات و روزنامه‌نگاری، تجربه کاوی روزنامه‌نگاران و تحلیل و بررسی مسائل پیش‌روی حوزه رسانه است.

با توجه به اینکه حماسه مقاومت مردم فلسطین و طوفان الاقصی از مهر امسال در صدر اخبار منطقه و جهان قرار گرفته است، با ابتکار معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ١٢ رسانه جبهه مقاومت از افغانستان، پاکستان، ترکیه، تونس، عراق، یمن، فلسطین و لبنان در این نمایشگاه حضور دارند تا مهم‌ترین اخبار محور مقاومت را منعکس کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha