۱ اسفند ۱۴۰۲، ۶:۴۹
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85392304
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

ادارات ثبت احوال البرز آماده ارائه خدمات در انتخابات پیش رو

کرج - ایرنا - سرپرست اداره کل ثبت احوال البرز گفت: ساکنان این استان در فرصت باقیمانده تا زمان شروع انتخابات پیش رو می توانند برای ثبت نام و پیگیری کارت ملی خود اقدام کنند.

"عباس فتح اللهی " روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن دعوت از آحاد مردم به شرکت حداکثری در انتخابات اظهار کرد: با توجه به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری مجموعه ادارات ثبت احوال استان البرز برای ارائه خدمات هویتی به تمام ساکنان استان و سایر هموطنان آماده خدمات رسانی هستند.
وی اضافه کرد: افرادی که تاکنون موفق به دریافت کارت ملی هوشمند نشده اند، می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد ثبت احوال برای ثبت نام کارت هوشمند خود اقدام نمایند.
فتح اللهی افزود: به منظور ارائه خدمات مطلوب به مردم، تمام ادارات ثبت احوال و پیشخوان خدمات دولت این استان فعال هستند.

ادارات ثبت احوال البرز آماده ارائه خدمات انتخابات پیش رو است


سرپرست اداره کل ثبت احوال البرز بیان کرد : این دفاتر در روز برگزاری انتخابات به منظور ایجاد بستر مناسب و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای نیز فعال خواهند بود.

وی ادامه داد: براساس قانون جدید انتخابات همه افراد واجد شرایط می توانند با کارت ملی، گواهینامه، کارت پایان خدمت و یا گذرنامه در انتخابات شرکت نمایند.
سرپرست اداره کل ثبت احوال البرز گفت: افرادی که تا کنون برای دریافت کارت هوشمند خویش اقدامی ننموده اند می توانند با رهگیری کارت خود از طریق سامانه ثبت احوال کشور و یا شماره گیری *۴*۶۰۹۰# از آخرین وضعیت درخواست کارت هوشمند ملی خود مطلع شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha