"عباس فتح الهی " روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: براساس برنامه ریزی از ساعت هشت صبح جمعه ۱۱ اسفند ماه فعالیت این اداره آغاز و تا پایان زمان رای گیری ادامه دارد.
وی اضافه کرد: کارشناسان ادارات ثبت احوال استان البرز قبل از زمان رای گیری انتخابات برای خدمت رسانی در محل کار خود حضور خواهند یافت.
فتح الهی تاکیدکرد: «افراد فاقد شناسنامه به منظور شرکت درانتخابات در مدت باقیمانده نسبت به دریافت شناسنامه که از قبل درخواست ارائه کرده بودند اقدام کنند.»
وی ادامه داد: براساس قانون جدید انتخابات تمام افراد واجد شرایط می توانند با کارت ملی، گواهینامه، کارت پایان خدمت و یا گذرنامه در انتخابات شرکت نمایند.
سرپرست اداره کل ثبت احوال البرز گفت: افرادی که تاکنون برای دریافت کارت هوشمند خود که آماده تحویل بوده اقدام نکرده اند می توانند با رهگیری کارت خود از طریق سامانه سهیم ثبت احوال کشور و یا شماره گیری ۴۶۰۹۰# از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.
وی به مردم استان البرز توصیه کرد، چنانچه شناسنامه و کارت ملی دارند نیازی به تعویض آنها نیست و افرادی که فاقد شناسنامه و کارت ملی هستند می توانند تا روز قبل انتخابات به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.
نظر شما