۱ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۱۴
کد خبرنگار: 5508
کد خبر: 85392310
T T
۱۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تحولات غزه چهره واقعی جامعه جهانی را نمایان کرد/ پیروزی در راه است

تهران- ایرنا- عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان با اشاره به انفعال جامعه جهانی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه گفت: تحولات فلسطین نقاب از جامعه جهانی برداشت.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از العهد، «رامی ابوحمدان» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان افزود: آنچه در فلسطین می‌گذرد، نقاب از آنچه جامعه بین المللی نامیده می‌شود، برداشت.

وی ادامه داد: این تحولات همچنین صاحبان مواضع راستین و دروغین در جهان به شکل عام و در منطقه به شکل خاص را عیان کرد.

عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان اضافه کرد: قواعد جهانی جامعه بشری باید تغییر کند. ملتهای مظلوم و صاحب حقوق باید این معیارها را وضع کنند نه زورگویان.

وی تصریح کرد: مقاومت به عنوان یک خط مشی ملت‌های ستمدیده، تنها راه به دست آوردن حقوق غصب شده با اعتماد به خدا و آمادگی برای جانفشانی است. همگام با آن باید توان و تکنولوژی هم برای رویارویی توسعه یابد و تقویت شود.

ابوحمدان تاکید کرد: همه امروز مسئول حمایت از رزمندگان مقاومت هستند و باید از آوارگان حمایت کنند.

این نماینده لبنانی گفت: پیروزی در راه است، زیرا حکم الهی این چنین است و عملکرد مقاومت در همه میادین با شجاعت و صبر و استواری نیز در این راستا است.

به گزارش ایرنا، حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز روز گذشته اعلام کردند که حزب‌الله با عملیات‌های خود، ساکنان شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی را به اسارت گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha