۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۴۷
کد خبر: 85392352
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قهرمانان آمادگی جسمانی همدان معرفی شدند

۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۴۷
کد خبر: 85392352
قهرمانان آمادگی جسمانی همدان معرفی شدند

همدان-ایرنا- قهرمانان نخستین دوره رقابت‌های آمادگی جسمانی همدان گرامیداشت اعیاد شعبانیه و بزرگداشت مقام هشت هزار شهید این استان با برگزاری یک دوره مسابقه روز سه شنبه به میزبانی سالن ورزشی فراجا معرفی شدند.

معاون تربیت و آموزش انتظامی استان همدان در این باره به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این دوره از مسابقات که در بخش بانوان برگزار شد، ۶۵ شرکت کننده در قالب هشت تیم در آیتم های تعیین شده در رده های سنی مختلف باهم به رقابت پرداختند.

سرهنگ هادی قزوینه افزود: در بخش تیمی این دوره از مسابقات علوم پزشکی همدان عنوان قهرمانی را به دست آورد و کارکنان فراجا نیز مقام دوم را کسب کرد.

وی بیان کرد: در بخش انفرادی این رقابت ها و در گروه سنی اول مهشید گلیان ، هستی محمدی نعیمیان و مهشید ترابی رتبه های برتر را کسب کردند، در گروه سنی دوم الهه زرین کلام، مونا اکبری، معصومه ترکمن اول تا سوم شدند و در گروه سنی سوم فاطمه قربانزاده ، عاطفه کرمی طاهر , مریم اسدی رتبه های برتر را به دست آوردند.

قزوینه اضافه کرد: در گروه سنی چهارم نیز معصومه وفایی، لیلا ترابی و فاطمه نیاستی حائز رتبه های برتر شدند و در گروه سنی پنجم زهرا امیری، فاطمه شمسی و مریم ملکیان اول تا سوم شدند.

معاون تربیت و آموزش انتظامی همدان خاطرنشان کرد: اغلب شرکت کنندگان این دوره از مسابقات سابقه کسب عنوان قهرمانی را دارند و رقابت سالمی را امروز برگزار کردند.

در پایان این دوره از مسابقات به نفرات برتر لوح و نشان قهرمانی اعطا شد.

رشته آمادگی جسمانی پس از جدایی از هیات ورزش های همگانی، از بهمن ماه گذشته به طور رسمی در سطح استان همدان فعال شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha