۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۰۲
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85392448
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شور و نشاط انتخاباتی در اردستان افزایش یافت

۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۰۲
کد خبر: 85392448
شور و نشاط انتخاباتی در اردستان افزایش یافت

کاشان _ ایرنا _ فرماندار اردستان گفت:۱۰ روز مانده به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی مهم‌ترین نهاد تقنینی کشور، شور وشوق انتخابات در شهرستان افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا، سید محمد هادی احمدی طبا روز سه شنبه در نشست خبری افزود: شور انتخابات دربین مردم وجود دارد و امیدواریم در هفت روز تبلیغات نامزدها شاهد افزایش شور وهیجان در بین اقشار مختلف بویژه نسل جوان و ایجاد موج انتخاباتی بسیار خوب برای مشارکت حداکثری در این عرصه باشیم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در زمان حاضر یک آرامش خاص و بدون تنش در شهرستان اردستان حاکم است وانتظار داریم با رعایت کامل قوانین انتخاباتی و با ارایه طرح و برنامه های کاربردی خود برای پیشرفت و توسعه همه جانبه شهرستان از طرف نامزدها و مراعات حرمت افراد توسط حامیان آنها این آرامش تا پایان انتخابات حفظ شود و برگ زرین دیگری بر افتخارات این شهرستان افزوده گردد.

فرماندار اردستان با اشاره به تلاش‌ها برای انتخاب تیمی آماده از افرادی جوان، چابک با گرایش‌های گوناگون و مورد اعتماد مردم، تصریح کرد: برای کادر سازی، اجرای هر چه بهتر و اطمینان همگان از سلامت فرآیند انتخابات، بر جوان گرایی و آموزش کامل همه اعضای شعب تاکید شد و در این راستا چندین دوره برای کاربران رایانه‌ای، نمایندگان فرماندار و سایر افرادی که قرار است در شعبه ها نقش‌آفرین باشند، برگزار شد.

احمدی طبا باعنایت به تاکید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بر رعایت چهار راهبرد مهم سلامت، مشارکت حداکثری، رقابت سالم و امنیت کامل در برگزاری انتخابات اظهار کرد: در راستای اجرایی شدن هر چه بهتر این راهبرد ها، نشست های مختلف با دست اندرکاران انتخابات و شورای تامین برای افزایش ضریب امنیتی برگزار شده، نیروهای انتظامی، امنیتی، سپاه و بسیج آمادگی لازم را دارند، همچنین در زمان برگزاری این رویداد مهم گشت های محسوس و غیر محسوس در ورودی های شهرستان مستقر خواهند شد وتلاش می کنیم تا انتخابات سالم و قابل قبولی برگزار شود.

وی تاکید کرد: امیدواریم مردم اردستان چنان که در گذشته نیز رکورددار حضور در عرصه انتخابات بودند، در این دوره نیز با حضور ۹۵ درصدی خود در پای صندوق های رای، حضور ۹۱ درصدی دوره یازدهم را افزایش داده برگ زرین دیگری در حوزه فعالیت های سیاسی و اجتماعی شهرستان اردستان رقم بزنند.

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: در رابطه با مجلس خبرگان رهبری نیز با همکاری شهرداران شهرستان بنر اسامی یازده نفر نامزد مجلس خبرگان استان اصفهان در میدان های اصلی شهر اردستان، زواره و مهاباد نصب خواهد شد، همچنین برنامه های تلویزیونی و رادیویی نامزدهای مجلس شورای اسلامی از کانال ۴۱ صدا وسیمای اصفهان که مخصوص اردستان است پخش خواهد شد.

احمدی طبا با بیان اینکه تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات با بی طرفی کامل کارهارا انجام می دهند گفت: برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات از ماه ها قبل تلاش شد با برگزاری نشست با نمایندگان اقشار مختلف،نخبگان، جوانان، رای اولی ها و برپایی تربیون آزاد زمینه حضور بیشتر در این رویداد ملی را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد:رسانه ها اگر تخلف انتخاباتی مشاهده کردند آن را مستند سازی و به شورای تامین گزارش کنند تا توسط دستگاه های مسوول پیگیری شود، همچنین تخلفات امنیتی را به اداره اطلاعات و نیروهای امنیتی گزارش کنند.

فرماندار اردستان در پایان تاکید کرد: حفظ آبروی نامزدها در برنامه کاری دستگاه ها قرار دارد و نباید هیچ کس در این زمینه کوتاهی و بی توجهی کند

۱۷ نفر در مجموع از شهرستان اردستان برای نامزدی نمایندگی مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت شده اند که‌نسبت به دوره قبلی که ۷ نفر بودند، ۱۰ نفر افزایش دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی یازدهم اسفندماه هم‌زمان با سایر نقاط کشور در ۶۵ شعبه رای‌گیری با حضور حدود ۱۶۰۰ نفر عوامل اجرایی شامل؛۴۰ شعبه ثابت، ۲۵ شعبه سیار در شهرستان برگزار می‌شود.

شهرستان اردستان با بیش از ۴۳هزار نفر جمعیت در ۱۱۸کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha