۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۲۳
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85402227
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار اردستان: اصلی‌ترین موضوع انتخابات ، سلامت و رقابت سالم است

کاشان _ ایرنا _ فرماندار اردستان گفت:سلامت و رقابت سالم اصلی ترین موضوع در انتخابات است که با نظر هیأت اجرایی و نظارت شهرستان اقدام های خوبی در بحث برخی تخلفات ستادهای انتخاباتی انجام شد.

به گزارش ایرنا،سید محمد هادی احمدی‌طبا،روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: هیأت اجرایی و نظارت شورای نگهبان شهرستان اردستان در چند ماه گذشته از زمان ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی حساسیت بسیاری در خصوص راهبردهای اصلی رهبر فرزانه انقلاب برای انتخابات داشتند.
وی اظهار کرد: برخی از نامزدهای انتخابات در جلسات تبلیغی خود موارد توهین و اهانت داشتند که تذکر جدی داده شد، همچنین در خصوص خرید و فروش آرا، موردهایی شناسایی و با همکاری ویژه مجموعه قضایی شهرستان پرونده‌هایی تشکیل شده و روند قانونی خود را طی می کند.
فرماندار اردستان بیان کرد: در حوزه رسیدگی به تخلفات تبلیغات انتخاباتی در ستادهای شهری از جمله نصب بنر و همچنین در فضای مجازی پیگیری های جدی صورت گرفته و پرونده های قضایی تشکیل و در مرحله کیفرخواست قرار دارد.
احمدی طبا ضمن تاکید بر همدلی همه عوامل اجرایی، نظارتی و امنیتی افزود: تمام تلاش بر این است که همچون گذشته انتخاباتی سالم و در خور شأن مردم شهرستان اردستان برگزار شود و مشارکت حداکثری را داشته باشیم.
وی یادآور شد: اگر افرادی تخلفاتی در حوزه انتخابات مشاهده کردند حتما به مجموعه هیأت اجرایی و نظارت شهرستان اعلام کنند تا به صورت ویژه در سریع‌ترین زمان ممکن بررسی و رسیدگی شود.
به گزارش ایرنا، ۱۷ نفر در مجموع از شهرستان اردستان برای برای انتخابات مجلس شورای اسلامی تایید صلاحیت شدند که ۵ نفر آنها انصراف دادند و ۱۲ نفر باهم رقابت خواهند کرد.
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی یازدهم اسفندماه هم‌زمان با سایر نقاط کشور در ۶۵ شعبه رای‌گیری با حضور حدود هزارو ۶۰۰ نفر عوامل اجرایی شامل؛۴۰ شعبه ثابت، ۲۵ شعبه سیار در شهرستان برگزار می‌شود.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳هزار نفر جمعیت در ۱۱۸کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha