۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۲۹
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85392816
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: انجام پروژه‌های شاخص، توسعه سقز را به دنبال دارد

سنندج- ایرنا- فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: به سرانجام رساندن پروژه‌های شاخصی هم چون فرودگاه، آبگیری کامل سد چراغ ویس و بازگشایی بازارچه سیف توسعه این شهرستان را به دنبال دارد.

به گزارش ایرنا، جعفر توان روز سه‌شنبه در برنامه افق روشن سقز که با حضور محمود انوشه، روانشناس و استاد دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد: دولت سیزدهم چند برنامه شاخص و کلان را در شهرستان سقز از جمله بهره برداری از فرودگاه سقز، آبگیری کامل سدچراغ ویس، آبرسانی به شهر سقز، بازگشایی بازارچه سیف و تلاش برای راه اندازی گمرک و نیرو رسانی به شهرک صنعتی به سرانجام رسانده است.

وی اضافه کرد: از دیگر اقدامات توسعه ای انجام شده در این شهرستان کلنگ زنی احداث ساختمان صدا و سیما، ارتقای شاخص آسفالت راه روستایی، ارتقای ضریب زیرساخت‌های مخابراتی و شبکه ارتباطات ملی، پایان گازرسانی به روستاها و کلنگ زنی ایستگاه سوم سی جی اس، اجرای طرح هادی معادل ۳۵ سال کار در این حوزه، ارتقای شاخص های بهداشتی و زیرساخت های این حوزه از جمله راه اندازی مرکز شیمی درمانی و افزایش تخت های بیمارستانی است که برای داشتن آینده روشن، این اقدامات شتاب بیشتری خواهد گرفت.

فرماندار ویژه شهرستان سقز بیان کرد: مردم این شهرستان ۶۱۱ شهید، ۹۰۷ جانباز و ۱۳۶ آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده و در تمام صحنه ها هم حضوری فعال داشته اند.

توان یادآور شد: سقزی ها مردمی متعهد، هدفمند و دارای برنامه و روشمند هستند که دل در گروه خاک و میهن دارند و برای توسعه شهرستان سقز مطالبه گری می کنند.

توان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به چهار راهبرد تعیین شده توسط مقام معظم رهبری با عنوان های «رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت» در انتخابات، گفت: این مباحث از دیگر افق های روشن شهرستان سقز است.

در ادامه این برنامه که به مناسبت هفته جوان با شرکت بیش از یک هزار نفر از قشرهای مختلف مردم برگزار شد، محمود انوشه، به ایراد سخن پرداخت.

همچنین دانش آموزان دبستان وحدت، سرود «کردستان من» را اجرا کردند و گروه تئاتر نیز نمایشی با موضوع آسیب های اجتماعی به روی صحنه بردند.

این برنامه به همت فرمانداری، شورای اسلامی و شهرداری سقز، دانشگاه های فنی و حرفه ای، آزاد اسلامی، پیام نور و علمی کاربردی، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha