فرماندار زابل: مدیران اجرایی در انتخابات حق حمایت یا تخریب هیچ کاندیدایی را ندارند

زابل- ایرنا- معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار ویژه شهرستان زابل با بیان اینکه هیچ مسوولی در سیستان، حق حمایت و یا تخریب نامزدهای انتخابات را ندارد، گفت: آرای مردم را حق‌الناس می‌دانیم و بدون شک، آخرت خود را به خاطر دنیای دیگران نابود نخواهیم کرد.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا، علیرضا ملاشاهی در جلسه شورای اداری شهرستان زابل اظهار کرد: رویکرد رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات مبتنی بر چهار مولفه «سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت» است که نهایت تلاش خود را در راستای تحقق این مهم و اجرای دقیق منویات رهبر معظم انقلاب برای برگزاری انتخاباتی پرشور و رقابتی بکار خواهیم گرفت.
وی با بیان اینکه شرایط برای یک رقابت سالم، بانشاط و آگاهانه در سیستان فراهم است، افزود: امروز فضای انتخابات با وجود تلاش معاندان و دشمنان همچون دوران جنگ تحمیلی، مقدس است و باید به سلامت از آن عبور کنیم.
فرماندار زابل با تاکید بر اینکه انتخابات برگزار شده در تاریخ نظام جمهوری اسلامی بی نظیر است، عنوان کرد: انتخابات همواره با حضور پرشور مردم و در یک فضای سالم و رقابتی برگزار شده که مایه مباهات و افتخار است.
وی با بیان اینکه هیچ مسوولی در سیستان، حق حمایت و یا تخریب نامزدهای انتخابات را ندارد، گفت: تک‌تک آرای مردم را حق‌الناس می‌دانیم و بدون شک، آخرت خود را به خاطر دنیای دیگران نابود نخواهیم کرد.
ملاشاهی خاطرنشان کرد: مردم به معنای واقعی کلمه ارباب رجوع هستند که باید تکریم شده و با افتخار و عزت با آنها برخورد شود و یکی از شاخص‌های ارزیابی مدیران در پایان سال نوع برخورد با مردم و همچنین همکاری در برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند است.
وی با اشاره به اینکه برخی درخواست‌های مردم از بدیهیات هستند و نیاز به اعتبار و هزینه‌های سنگین ندارد، گفت: با همت و دلسوزی می توان آنها را مرتفع کرده و انرژی و وقت خود را صرف کارهای بزرگ و ماندگار کرد.
فرماندار زابل تصریح کرد: این شهرستان نیازمند خدمت و رسیدگی مضاعف است با مدیرانی که خود را محدود به ساعات اداری بکنند به نتیجه نخواهیم رسید و تلاش شبانه روزی مسوولان مورد انتظار است و ایجاد انگیزه و نشاط اجتماعی، محدود نکردن خود به محدوده‌های جغرافیائی و اداری در خدمات رسانی به مردم، نشر اخبار امیدآفرین و پرهیز از یاس پراکنی و پیگیری مصوبات جلسات بعلاوه تقویت ساختار اداری و امکانات ادارات از دیگر توصیه های فرماندار ویژه خطاب به مدیران دولتی این شهرستان بود.
وی تاکید کرد: از عملکرد برخی‌از دستگاه‌ها و بویژه بانک‌ها گلایه‌هایی از سوی مردم وجود دارد که لازم است با پیگیری مداوم این گلایه‌ها رفع شود و همچنین ارتباط و برخورد کارکنان دستگاه‌ها با ارباب رجوع نیز باید در برخی اداره‌ها اصلاح شود.
ملاشاهی از حق شناسی و دشمن شناسی مردم زابل برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر کرد و گفت: بغض و کینه دشمنان از انقلاب هم بخاطر همین حمایت و حضور همیشگی مردم است که در روز ۱۱ اسفند و پای صندوق های رای یکبار دیگر به نمایش گذاشته می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha