میزگرد رسانه و انتخابات در ایرنا ارومیه برگزارشد

ارومیه- ایرنا- میزگرد نقش رسانه در انتخابات با حضور رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی و پیشکسوتان عرصه رسانه استان در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز ارومیه برگزار شد و حاضران به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند.

به گزارش ایرنا، مشارکت در انتخابات و سهیم شدن در اداره مملکت حق و وظیفه هر ایرانی است تا با حضور در پای صندوق های رای پایبندی خود را به کشور و نظام و انقلاب نشان داده و نقشه های دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کند.

در این میان رسانه ها در آگاهی بخشی و تشویق مردم به مشارکت پرشور در انتخابات نقش برجسته ای دارند و می توانند با تببین صحیح ضرورت شرکت در انتخابات و تبعات و آسیب های عدم حضور و چرایی خودداری از گوش سپردن به تبلیغات و سیاه نمایی های دشمنان زمینه ساز برگزاری انتخاباتی باشکوه شوند.

برهمین اساس میزگردی روز سه شنبه با عنوان نقش رسانه در انتخابات با حضور رضا ابراهیمی رییس ستاد انتخابات استان، یوسف پیربوداقی رییس خانه مطبوعات استان، ابراهیم آقازاده مدیر روزنامه آراز آذربایجان و جهانگیر اسلام پرست رییس بسیج رسانه آذربایجان غربی در ایرنا مرکز ارومیه برگزار شد و حاضران رسانه را تاثیرگذارترین عنصر در بالا بردن مشارکت مردم، انتخاب اصلح و برگزاری انتخاباتی پرشور خواندند.

نقش رسانه در مشارکت قوی، ارتقای سلامت، افزایش امنیت و رقابت مناسب از جمله سوالاتی بود که حاضران دراین میزگرد به آنها پاسخ دادند.

مشروح این میزگرد طی روزهای آتی در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز ارومیه منتشر می‌شود.

به گزارش ایرنا دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha