میزگرد روحانیون و رسالت انتخاباتی در ایرنا دفتر مهاباد برگزار شد

مهاباد- ایرنا- میزگرد نقش و رسالت روحانیون در انتخابات ۱۱ اسفند امسال در خبرگزاری جمهوری اسلامی دفتر مهاباد برگزار شد و حاضران در موضوع‌های مختلف به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شرکت در انتخابات حق مردم و از وظایف و تکالیف هر فرد محسوب می‌شود و در واقع، مشارکت سیاسی به این معناست که مردم فعالانه در امر سیاست‌گذاری‌های آتی کشور مشارکت داشته باشند و نسبت به آن احساس مسوولیت کنند.

روحانیون به عنوان قشر مهم و تاثیرگذار جامعه می توانند در زمینه آگاهی بخشی به جامعه و افزایش مشارکت مردم در مسایل مختلف به‌ویژه انتخابات نقش مهم و اساسی ایفا کنند.

ایرنا دفتر مهاباد برای بررسی بیشتر این مساله، میزبان جمعی از روحانیون اهل سنت شهرستان مهاباد بود و مسایل مختلف پیرامون این موضوع و راهکارهای مختلف برای آگاه سازی جامعه و جلب مشارکت بیشتر مردم در انتخابات را بررسی کرد.

شرکت کنندگان در این میزگرد بر این باور بودند که حق رای دادن و حضور در رویداد سیاسی فرصتی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی در اختیار ما گذاشته و باید از آن استفاده کرد؛ شرکت در انتخابات نمود عدالت اجتماعی است که باید در آن نقش خود را ایفا کنیم.

در این میزگرد همچنین مطرح شد که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، همگی چشم به انتخابات امسال دوخته اند که از عدم شرکت مردم در پای صندوق های رای استفاده کنند و البته مردم، این نقشه آنان را نقش برآب خواهد کرد.

مشروح این میزگرد طی روزهای آتی در تارنمای خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز آذربایجان غربی منتشر می‌شود.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha