فرماندار ویژه مهاباد: اهمیت شرکت در انتخابات برای رای اولی ها تبیین شود

مهاباد- ایرنا- فرماندار ویژه مهاباد گفت: آموزش و پرورش اهمیت شرکت در انتخابات و استفاده از حق قانونی خود را برای رای اولی ها را تبین کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حسن عباسی روز شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: مشارکت بالا و انتخاب نماینده مردم با رای حداکثری ضمن اقتدار بخشی به نماینده امکان انتخاب فرد اصلح تر نیز فراهم می کند.

وی انتخابات را نماد مردم سالاری دانست و اضافه کرد: رای‌اولی‌ها موتور محرکه ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در جامعه هستند و حضورشان در پای صندوق‌های رای شور انتخاباتی را افزایش می دهد.

فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به تاثیر ۵۰ درصدی معدل دانش آموزان در کنکور سراسری، گفت: ارتقای کیفی و کمی تدریس بویژه در پایه باید در دستور کار قرار گیرد.

عباسی با تاکید بر حداکثر استفاده از ساعت آموزشی تاکید کرد و گفت: وقت دانش آموزان و ساعت کلاس درس طلایی بوده و مدیران و دبیران نهایت تلاش خود برای استفاده از آن برای بهبود وضعیت تحصیلی دانش آموزان بکار گیرند.

وی توسعه فضاهای آموزشی و ورزشی داخل مدارس را در اولویت دانست و گفت: احداث سالن های ورزشی در تعدادی از مدارس در طی یکسال گذشته در دستور کار قرار گرفته و این روند ادامه دار خواهد بود.

عباسی بیان کرد: همچنین برای سال آینده هم تمام مدارس کانکسی و تخریبی شناسایی و اقدام لازم برای حذف آنها از سیستم آموزش و پرورش انجام خواهد گرفت.

در ادامه جلسه گزارش در مورد امتحانات نهایی خرداد، عملکرد حوزه مشاوره در مدارس و آموزش خانواده بحث و گفت و گو شد.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت دارای بالغ بر ۵۴ هزار دانش آموز در قالب بیش از ۳۲۰ مدرسه شهری و روستایی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha