استاندار ایلام: مدیران حق فعالیت انتخاباتی له یا علیه نامزدها را ندارند

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام با اشاره به اجرای طرح امید آینده در راستای شورآفرینی در استان با محوریت جشن های نیمه شعبان گفت: همه مدیران دستگاه های اجرایی برای ایجاد شور و نشاط و مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای پای کار باشند.

به گزارش ایرنا،«حسن بهرام نیا» روز سه شنبه در نشست شورای اداری این استان اظهار کرد: انتخابات پیش رو در یازدهم اسفندماه مهمترین پدیده و رویداد سال است.

وی با بیان اینکه رسانه ها، فضای مجازی و صدا و سیمای مرکز ایلام در ایام منتهی به انتخابات بسیار خوب پای کار آمده و عمل کرده اند، تصریح کرد: با لطف و عنایت خداوند در این ایام، جشن در جشن برای ما ساری و جاری شده است که اوج این شادی را در یازدهم اسفندماه با مشارکت حداکثری برگزار خواهیم کرد.

استاندار ایلام با بیان اینکه مشارکت مردم استان ایلام همواره در انتخابات بسیار چشمگیر بوده است، گفت: مردم استان ایلام این حضور و حماسه را در طول ۳۹ انتخابات به منصه ظهور رسانده و خواهند رساند.

بهرام نیا با اشاره اجرای طرح امید آینده از فردا به محوریت جشن های نیمه شعبان در راستای شورآفرینی در سراسر استان، یادآور شد: همه مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی در این ایام با برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های شادی آفرین و نشاط آفرین در سطح جامعه پای کار باشند.

وی با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه و برپایی غرفه توسط دستگاه های اجرایی و اقتصادی در نقاط مختلف استان برای بیان دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی باید در دستور کار مدیران اجرایی قرار گیرد، از لغو هرگونه ماموریت مدیران به خارج از استان خبر داد و گفت: همه ماموریت های مدیران دستگاه های اجرایی لغو است و همه فرمانداران باید در حوزه خود حضور داشته باشند.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه هیچ مدیری حق ندارد که له با علیه نامزدهای انتخاباتی فعالیت کند، ابراز کرد: البته همه مدیران استان تا کنون خوب پای کار بوده اند.

بهرام نیا با تاکید بر رعایت اصل بی طرفی نمایندگان فرماندار و عوامل اجرایی در شعب اخذ رای، گفت: همکاری همه دستگاه های اجرایی در بحث آماده کردن زیرساخت های مورد نیاز برگزاری انتخابات الزامی است و همه امکانات باید در اختیار ستاد انتخابات استان باشد.

وی با اشاره به ضرورت توجه به پیش بینی هواشناسی در روز انتخابات افزود: ساختمان ها و اماکنی که در روز انتخابات در اختیار عوامل اجرایی قرار می گیرد باید مرتب و برخوردار از تمام امکانات باشد.

استاندار ایلام با تاکید بر جلوگیری از هر گونه شرایطی که موجب ایجاد نارضایتی در سطح جامعه می شود، یادآور شد: نظافت و تمیزی شهر توسط شهرداری، هوشیاری کامل در خصوص زیرساخت های مورد نیاز انتخابات، آماده باش کامل ستاد انتخابات شهرستان ها از جمله از مواردی است که باید مد نظر همه مسولان قرار گیرد.

بهرام نیا با اشاره بر لزوم پرداخت مطالبات کارکنان و کارگران در سطح استان گفت: تلاش در راستای شور انتخاباتی توسط مدیران و فرمانداران و دستگاه های اجرایی برای مشارکت هر چه بیشتر از جمله وظایف انقلابی مدیران است که باید از قدرت نفوذ خود در جامعه برای تحقق این امر استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ادارات و دستگاه های اجرایی بعد از انتخابات ارزیابی خواهند شد، افزود: زنگ انشاء بیان دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی در دهه فجر در استان نواخته شده که تا کنون نیز بر اساس اعلام آموزش و پرورش با استقبال دانش آموزان ۸۵ هزار روایت اقدامات و دستاوردهای نظام و دولت نگاشته شده است که بسیار ارزشمند است.

استاندار ایلام با بیان اینکه در هفته پیش رو تا روز انتخابات همه مدیران در حال آماده باش هستند، خاطرنشان کرد: شهر هم مانند یک انسان نیاز به زنده بودن دارد که باید با زیباسازی فضای بسیار خوبی را در سطح نقاط مختلف استان ایجاد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha