"حسین مذنب" در جریان بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانههای ایران و بازدید از غرفه ایرنا در گفتوگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: وزارت راه و شهرسازی یکی از بزرگترین دستگاههای اجرایی کشور است که سطح تعامل بالای وزارتخانه با مردم و هموطنان در سراسر کشور، همچنین تعداد سازمانها شرکتها و مخاطبانی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم با آن در ارتباطند، مشهود است.
وی گفت: در سفرهای استانی هیات دولت، ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و :شهرسازی که با هماهنگی و دستور مرکز ارتباطات ریاست جمهوری تشکیل میشود، وزارت راه و شهرسازی توانسته در دور نخست این سفرها و همچنین در ۱۳ سفر دور دوم، رتبه برتر و نخست را کسب کرده و بدرخشد.
این مقام مسوول خاطرنشان کرد: دستیابی به این مهم حاصل تلاش همه همکاران در وزارت راه، از شخص وزیر راه و شهرسازی، معاونان و مسوولان ردههای مختلف تا کارشناسان ستادی، اداری و اجرایی است و نشان میدهد وزارتخانه عزم جدی در خدمترسانی به مردم دارد.
وی بیان داشت: این خلا در ستاد وزارتخانه مشهود بود، جایی که ارباب رجوع و مخاطب بسیار زیادی دارد در مواجهه با مردم در حوزه ستاد وزارتخانه باید چابک بوده و سرعت عمل در کار داشته باشد.
وی ادامه داد: از سال گذشته نسبت به ایجاد و ساخت ستاد جامع ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی اقدام شد که طی روزهای آینده با حضور مسوولان ارشد دولت افتتاح خواهد شد که حاصل زحمات همکاران ما در دفتر بازرسی و امور شهروندان وزارتخانه است.
مذنب اضافهکرد: پیش بینی شده که نماینده تام الاختیار همین دستگاههای پرمخاطب که مردم با آنها بیشتر سر و کار دارند، به صورت تمام وقت حضور داشته باشند و همزمان در کنار این مراجعه حضوری، سامانه پاسخگویی به مردم در همه موضوعات نیز افتتاح شود تا به صورت تلفنی، مجازی و دیگر راههای ارتباطی پاسخگوی مردم باشند.
وی تصریح کرد: پیش بینی میشود با عملکرد خوب این ستاد، در آینده نزدیک
Mohammad: همین افرادی که با وزارت راه سر و کار داشته، یا نکاتی در خصوص مسائل ردههای استانی و غیره دارند، کار آنها به صورت الکترونیکی پیگیری و حل مشکل شود.
این مقام مسوول وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: دیدارهای مردمی معاونان وزیر پیش بینی شده که هر هفته سه نفر از معاونان در مدت ۲ ساعت طبق اعلام قبلی در این ستاد در خدمت هموطنان باشند و ارتباط مستقیمی رو در رو با مردم داشته باشند تا این مسئله که از نقاط قوت دولت مردمی هست را بیشتر شاهد باشیم.
مدیرکل بازرسی وزارت راه و شهرسازی:
ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی برتر شد
۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۵۶
کد خبر:
85393202
تهران- ایرنا- مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی گفت:ستاد ارتباطات مردمی این وزارتخانه توانسته در دور نخست سفرهای استانی رییسجمهوری و همچنین در ۱۳ سفر دور دوم، رتبه برتر و نخست را کسب کرده و بدرخشد.
نظر شما