ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی برتر شد

تهران- ایرنا- مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی گفت:ستاد ارتباطات مردمی این وزارتخانه توانسته در دور نخست سفرهای استانی رییس‌جمهوری و همچنین در ۱۳ سفر دور دوم، رتبه برتر و نخست را کسب کرده و بدرخشد.

"حسین مذنب" در جریان بازدید از بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران و بازدید از غرفه ایرنا در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: وزارت راه و شهرسازی یکی از بزرگترین دستگاه‌های اجرایی کشور است که سطح تعامل بالای وزارتخانه با مردم و هموطنان در سراسر کشور، همچنین تعداد سازمان‌ها شرکت‌ها و مخاطبانی که به طور مستقیم یا غیرمستقیم با آن در ارتباطند، مشهود است.
وی گفت: در سفرهای استانی هیات دولت، ستاد ارتباطات مردمی وزارت راه و :شهرسازی که با هماهنگی و دستور مرکز ارتباطات ریاست جمهوری تشکیل می‌شود، وزارت راه و شهرسازی توانسته در دور نخست این سفرها و همچنین در ۱۳ سفر دور دوم، رتبه برتر و نخست را کسب کرده و بدرخشد.
این مقام مسوول خاطرنشان کرد: دستیابی به این مهم حاصل تلاش همه همکاران در وزارت راه، از شخص وزیر راه و شهرسازی، معاونان و مسوولان رده‌های مختلف تا کارشناسان ستادی، اداری و اجرایی است و نشان می‌دهد وزارتخانه عزم جدی در خدمت‌رسانی به مردم دارد.
وی بیان داشت: این خلا در ستاد وزارتخانه مشهود بود، جایی که ارباب رجوع و مخاطب بسیار زیادی دارد در مواجهه با مردم در حوزه ستاد وزارتخانه باید چابک بوده و سرعت عمل در کار داشته باشد.
وی ادامه داد: از سال گذشته نسبت به ایجاد و ساخت ستاد جامع ارتباطات مردمی وزارت راه و شهرسازی اقدام شد که طی روزهای آینده با حضور مسوولان ارشد دولت افتتاح خواهد شد که حاصل زحمات همکاران ما در دفتر بازرسی و امور شهروندان وزارتخانه است.
مذنب اضافه‌کرد: پیش بینی شده که نماینده تام الاختیار همین دستگاه‌های پرمخاطب که مردم با آنها بیشتر سر و کار دارند، به صورت تمام وقت حضور داشته باشند و همزمان در کنار این مراجعه حضوری، سامانه پاسخگویی به مردم در همه موضوعات نیز افتتاح شود تا به صورت تلفنی، مجازی و دیگر راه‌های ارتباطی پاسخگوی مردم باشند.
وی تصریح کرد: پیش بینی می‌شود با عملکرد خوب این ستاد، در آینده نزدیک
Mohammad: همین افرادی که با وزارت راه سر و کار داشته، یا نکاتی در خصوص مسائل رده‌های استانی و غیره دارند، کار آنها به صورت الکترونیکی پیگیری و حل مشکل شود.
این مقام مسوول وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: دیدارهای مردمی معاونان وزیر پیش بینی شده که هر هفته سه نفر از معاونان در مدت ۲ ساعت طبق اعلام قبلی در این ستاد در خدمت هموطنان باشند و ارتباط مستقیمی رو در رو با مردم داشته باشند تا این مسئله که از نقاط قوت دولت مردمی هست را بیشتر شاهد باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha