۱ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۱۴
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85393320
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه طرح آموزشی و صنعتی در مریوان بهره‌برداری شد

۱ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۱۴
کد خبر: 85393320
سه طرح آموزشی و صنعتی در مریوان بهره‌برداری شد

سنندج- ایرنا- سه طرح آموزشی و صنعتی با هزار و ۶۱۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری با حضور استاندار کردستان عصر (سه شنبه) در مریوان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدرسه ۱۶ کلاسه اوراز مریوان در سه طبقه با حضور استاندار کردستان و مسئولان شهرستان مریوان به بهره برداری رسید.

برای ساخت این طرح ۲۶۰ میلیارد ریال هزینه شده که ۵۰ میلیارد ریال آن توسط خیرین و مابقی از اعتبارات دولتی تامین شده است.

فاز سوم کارخانه رنگین پلاست بهدیس مریوان با سرمایه‌گذاری هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال از جمله دیگر طرح های افتتاحی بود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان در این رابطه گفت: کارخانه رنگین پلاست بهدیس سالانه هزار و ۵۰۰ تن انواع فویل آلومینیم تولید خواهد کرد.

بختیار خلیقی با بیان اینکه ۶۰۰ میلیارد ریال خرید ماشین آلات از کشور چین برای این واحد تولیدی ثبت سفارش شده است، اضافه کرد: فاز سوم این کارخانه برای ۶۰ نفر اشتغال ایجاد می کند.

وی یادآور شد: فاز اول این واحد صنعتی در زمینه تولید صنابع پایین دستی پتروشیمی و فاز دوم در رابطه با تولید جعبه های کاغذی احداث شده است.

کارخانه رنگین پلاست بهدیس سال ۹۶ راه اندازی شده و مساحت زیربنای آن پنج هزار مترمربع است. استاندار کردستان عصر امروز در بازار مریوان نیز حضور یافت و از نزدیک با اصناف و بازاریان گفت‌و گو کرد و در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

افتتاح کارخانه تولید محصولات سلولزی زریبار طرح دیگری که شامگاه سه شنبه با حضور استاندار کردستان به بهره‌برداری رسید، کارخانه تولید سلولزی زریبار با مشارکت صندوق کارآفرینی امید است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار کرد: این کارخانه در راستای نهضت احیای واحدهای راکد و با تسهیلات ۸۰ میلیارد ریالی صندوق کارآفرینی امید، ۴۰ میلیارد تسهیلات سفر دور اول رئیس جمهور و آورده شخصی ۱۰۰ میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.

بختیار خلیقی ظرفیت این واحد تولیدی را تولید ۱۰۰ هزار تن انواع دستمال کاغذی جیبی، لوله‌ای و سفره‌ای عنوان کرد و گفت: این کارخانه ظرفیت اشتغالزایی برای ۳۰ نفر دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha