۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۲۷
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85393640
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مرغ فروش متخلف سبزواری ۹۸ میلیون ریال جریمه شد

۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۲۷
کد خبر: 85393640
مرغ فروش متخلف سبزواری ۹۸ میلیون ریال جریمه شد

سبزوار - ایرنا - رییس شبکه دامپزشکی سبزوار گفت: یک مرغ‌فروش متخلف در این شهرستان به علت عرضه فراورده های خام دامی فاسد و تاریخ مصرف گذشته، به دلیل تهدید بهداشت عمومی به پرداخت ۹۸ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

به گزارش ایرنا، دکتر برات الله زیدآبادی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این تخلف در بازدیدهای مستمر صورت گرفته از واحدهای صنفی عرضه کننده فراورده های خام دامی سبزوار و با ضبط و معدوم سازی ۱۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ و بوقلمون و بال و بازوی تاریخ مصرف گذشته و فاسد، از یک واحد صنفی مرغ فروشی کشف شد.

وی افزود: دامپزشکی به دلیل عرضه جنس تاریخ گذشته به استناد بند چهار ماده یک قانون مواد خوردنی و آشامیدنی -بهداشتی، شاکی و خواستار پیگیری قضایی موضوع شد و پرونده فرد متهم به مراجع قضایی ارجاع شد که با توجه به اقرار صریح متهم و مستندات ارائه شده، ارتکاب بزه توسط وی محرز شد.

زیدآبادی گفت: قاضی شعبه ۱۰۴ دادگاه کیفری ۲ سبزوار بابت عرضه مواد تاریخ مصرف گذشته، متهم را به پرداخت ۵۰ میلیون ریال جزای نقدی بدل از حبس و همچنین به علت تهدید علیه بهداشت عمومی به پرداخت ۴۸ میلیون ریال جزای نقدی جایگزین حبس، محکوم کرد.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha