نمایشگاه رسانه‌های ایران؛ رویدادی با طعم انتخاباتی و استقبال مردم

تهران- ایرنا - چهارمین روز بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران با خبر تمدید این رویداد آغاز شد. درحالی که رسانه‌ها و مطبوعات خود را برای پایان کار نمایشگاه آماده می‌کردند، نمایشگاه یک روز دیگر تمدید شد تا هم بازار انتخابات همچنان گرم بماند و هم مخاطبان و مردم در پایان هفته مهمان آن باشند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا، بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران که پس از ۶ سال وقفه از روز یکشنبه ٢٩ بهمن آغاز شد تا عصر امروز دوم اسفند در مصلی امام خمینی(ره) برپا است.

این نمایشگاه که پس از وقفه ۶ ساله برگزار می شود ، با استقبال اقشار مختلف مردم و مسوولان روبرو شده است. برگزاری نشست های تخصصی و انتخاباتی از یک سو ، بازدید مقامات از روند فعالیت در این نمایشگاه و حضور دانشجویان و دانش آموزان از نکات جالب است.

وقتی شوق بازی پای بچه ها را به نمایشگاه باز کرد

از کاپشن های قرمز و بادکنک های صورتی آنها فهمیدیم که دانش آموز هستند. در این چهار روز نمایشگاه گروه های دسته جمعی دانش آموزان با لباس های فرم رنگی مدرسه به نمایشگاه آمدند و چرخیدند و مورد اقبال رسانه‌ها بودند.

بعضی از آنها هم به شوق گیم و بازی آمده بودند و پرسان پرسان غرفه های کودک و رسانه را از خبرنگار ها و رسانه‌ای ها جویا می‌شدند.

پویش ایران سال ۱۵۰۰

پویش ایران سال ۱۵۰۰، خلاقیت یکی از غرفه ها بود. رسانه همشهری تنها رسانه ای بود که  آینده محورانه به رسانه نگاه کرده بود و پویشی راه انداخته بود تا رسانه‌ای ها مهم‌ترین خبر سال ۱۵۰۰ ایران را تیتر کنند.

اتفاقی که با توجه به گسترش هوش مصنوعی و رسانه‌های نوین، می‌تواند تیترهای خلاقانه‌ای را درباره آینده به رسانه بدهد.
مراسم اختتامیه این رویداد قرار است عصر امروز با حضور ، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از فعالان رسانه ای برگزار شود.

در مراسم اختتامیه نمایشگاه رسانه‌های ایران تقدیر از غرفه‌های برتر و رونمایی از «ایران‌رسانه»؛ سامانۀ جامع خدمات معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برنامه های آن است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha