حضور رای اولی‌ها در انتخابات، نشانه احساس مسوولیت به نظام است

اصفهان - ایرنا - فرماندار شاهین شهر و میمه در استان اصفهان گفت: حضور رای اولی‌ها در انتخابات ۱۱ اسفند نشانه احساس مسوولیت آنها در قبال نظام‌ جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایرنا، سیدمحمدرضا کاظمی‌طبا روز چهارشنبه در جشن مشارکت رای اولی‌ها در تالار شیخ بهایی شاهین شهر افزود: بر این اساس در روز ۱۱ اسفند خاطره ماندگاری برای این قشر و برگ زرینی در دفتر جمهوری اسلامی ثبت خواهد شد.

حضور رای اولی‌ها در انتخابات، نشانه احساس مسوولیت به نظام است
وی، رای اولی‌ها را آینده‌سازان ایران سرافراز کشور دانست و گفت: انتخابات امسال، جشن تکلیف سیاسی و نخستین دوره شرکت در تعیین سرنوشت چهار سال آینده کشور برای این قشر محسوب می‌شود.
فرماندار شاهین شهر و میمه افزود: انتخابات نماد تعیین سرنوشتی است که تک‌تک اقشار مختلف مردم در کنار هم برای ایران رقم خواهند زد.
وی با اشاره به تاثیر رای آحاد جامعه در آینده کشور گفت: وزیرانی که در آینده قرار است عهده‌دار اداره بخش‌های مختلف کشور باشند توسط نمایندگانی که مردم تعیین می‌کنند، برگزیده می‌شوند.
کاظمی‌طبا با تاکید بر حضور آگاهانه و پُرشور رای اولی‌ها در انتخابات افزود: امروز در حوزه اجرا وقتی به فرایند انتخابات در نظام اسلامی دقت می‌کنیم می‌بینیم‌ که حتی دادن یک رای هم تعیین‌کننده است.
وی تصریح کرد: اگر ما انتخاب نکنیم، دیگری به‌جای ما و برای ما دست به انتخاب خواهد زد.
فرماندار شاهین شهر و میمه از رای اولی‌ها خواست تا با ارج‌گذاری بر انتخاب محکم و درست خود، نماینده اصلح و واجد شرایط را راهی مجلس شورای اسلامی کنند.

حضور رای اولی‌ها در انتخابات، نشانه احساس مسوولیت به نظام است

به گزارش ایرنا، جشن مشارکت رای اولی‌ها با حضور مسوولان شهرستان شاهین شهر و اجرای برنامه‌های مُتنوع در تالار شبخ بهایی این شهر برگزار شد.
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند سالجاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.
از مجموع ۱۰۴ نفر داوطلب نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۶ نفر از حوزه انتخابیه شاهین شهر، میمه و برخوار هستند.
حوزه انتخابیه شهرستان‌های ۲۵۰ هزار نفری شاهین‌شهر و میمه و ۱۱۰ هزار نفری بُرخوار، یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.
شاهین شهر در ۲۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha