روش‌های پیشرفت در بازی براول استارز

بازی براول استارز خیلی زودپس ازانتشار موفق به جذب طرفداران بی‌شماری شد. پلیرهای این بازی روز به روز در حال افزایش هستند وطبیعی است که هر پلیر به دنبال پیشرفت و تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه‌ای شود. برای پیشرفت دربازی براول استارز و تبدیل شدن به یک گیمر حرفه‌ای که در این رقابت دوام بیاورد، روش‌های گوناگونی وجود دارند.

کمپانی بازی‌سازی فنلاندی سوپرسل را با بازی‌های مطرحی چون کلش اف کلنز و کلش رویال می‌شناسیم. بروال استارز یکی دیگر از عناوین ساخت این کمپانی است که به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایل در سراسر جهان تبدیل شده است. از زمان انتشار براول استارز در ژوئن ۲۰۱۷ تا به حال، این بازی توانسته طرفداران زیادی را از کشورهای مختلف به خود جذب کند. پلیرهای جدیدی که به کامیونیتی براول استارز می‌پیوندند، ممکن است در ابتدا سردرگم شوند. به همین دلیل همیشه به دنبال روش‌هایی هستند که بتوانند در این بازی پیشرفت کرده و مانند یک حرفه‌ای بازی کنند. به همین جهت در این راهنما روش‌های پیشرفت در بازی براول استارز را برایتان توضیح خواهیم داد. ناگفته نماند که خرید جم براول استارز در پیشرفت در این بازی از اهمیت زیادی برخوردار است و شما می‌توانید از وبسایت فروشگاه ونوم به‌راحتی این جم را خریداری کرده و به صورت آنی دریافت کنید.

جم ها را برای خرید براول پس استفاده کنید

جم براول استارز باارزش‌ترین دارایی شما در بازی به‌شمار می‌رود. به کمک جم براول استارز می‌توانید آیتم‌های ویژه‌ای مانند اسکین، مگا باکس و از همه مهم‌تر براول پس را خریداری کنید. ارزان‌ترین گزینه براول پس با ۱۶۹ جم خریداری می‌شود که در آن یک اسکین منحصربه‌فرد، یک براولر جدید و انواع آیتم‌های جذاب قرار دارند. اگر جم زیادی در حساب خود دارید، بهتر است آن را برای خرید براول پس استفاده کنید که ارزش خرید بسیار بالایی دارد. از آنجایی‌که جم براول استارز را با پرداخت پول واقعی باید خریداری کنید، می‌توانید برای خرید آن به وبسایت فروشگاه ونوم مراجعه کرده و به‌صورت آنی حساب خود را شارژ کنید.

با دوستان خود گروه تشکیل دهید

مشابه بسیاری از بازی‌ها، تجربه بازی براول استارز با دوستان خود نیز تجربه‌ای جذاب‌تر و متفاوت‌تر خواهد بود. پلیرهایی که دارای تعداد یکسانی تروفی هستند برای رقابت انتخاب می‌شوند. در مود ۳v۳، براولرهای هر تیم به صورت رندوم در گروه قرار می‌گیرند. تشکیل تیم با دوستان‌تان به شما کمک می‌کند تیم قوی‌تری از براولرها داشته باشید. اگر با دوستان‌تان در یک اتاق باشید، می‌توانید با یکدیگر صحبت کنید. از آنجاییکه در حین مسابقات براول استارز، چت داخل بازی در دسترس نیست، این ویژگی می‌تواند بسیار کاربردی باشد. حتی اگر یکی از هم تیمی‌هایتان از بازی حذف شود می‌تواند لوکیشن انمی را به شما اطلاع دهد.

براولر مناسب مپ را انتخاب کنید

با ضربه زدن بر روی (i) در کنار مپ در صفحه منو، علاوه‌بر اطلاعات ایونت می‌توانید یک پیش‌نمایش از مپ نیز ببینید. برخی از مپ‌ها دارای خطرات محیطی مانند اسپایک، گازهای سبزرنگ سمی و واگن‌های معدنی هستند. برای مقابله با چنین خطراتی باید از براولری با میزان سلامت بالا و قابلیت تله‌پورت استفاده کنید. آگاهی داشتن از طرح مپ پیش از بازی یک مزیت بزرگ است. برای فضاهای باز، براولرهای مناسب اهداف دور مانند بی (Bea) یا پنی (Penny) گزینه‌های خوبی به نظر می‌رسند. با این حال، اگر مپ دارای مسیر مشخص و تعداد زیادی دیوار باشد، براولرهایی مانند شلی (Shelly) یا ریکو (Rico) مناسب‌تر هستند. در کل بهتر است پیش از شروع مسابقه، نگاهی به مپ انداخته و براولرهای مناسب را انتخاب کنید. به این ترتیب با خطر از دست دادن تروفی‌هایتان نیز روبه‌رو نخواهید بود.

روش‌های پیشرفت در بازی براول استارز

کوئست‌های روزانه را فراموش نکنید

اگر جزو پلیرهایی هستید که نمی‌توانند براول پس را خریداری کنند، می‌توانید از تایرهای رایگان سکه و پاور پوینت به دست بیاورید. در هر فصل ۷۰ تایر وجود دارد و پلیرها باید برای پیشرفت در هر تایر و آنلاک کردن جوایز توکن جمع‌آوری کنند. کامل کردن کوئست‌ها بهترین روش برای به دست آوردن توکن است و هر روز دو کوئست برای شما قرار داده می‌شود.

کوئست‌های روزانه برخلاف کوئست‌های فصلی هر روز آپدیت می‌شوند. بنابراین بهترین فرصت برای شما است تا از این کوئست‌ها توکن به‌دست بیاورید. در فصل ۱۰، کوئست‌های روزانه ۲۰۰ توکن به‌دنبال خواهند داشت. به این ترتیب پیشرفت در تایرها و به دست آوردن جوایز بسیار ساده‌تر خواهد بود.

رنک براولرها را افزایش داده و گجت‌ به دست بیاورید

گجت‌ها در بازی براول استارز می‌توانند سرنوشت بازی شما را تغییر دهند. بیشتر براولرها می‌توانند از بین دو گجت، گجت دلخواه خود را انتخاب کنند. با دادن پاور پوینت به براولرها می‌توانید لول آن‌ها را ارتقا بدهید. زمانی‌که قدرت یک براولر به لول ۷ برسد، جایگاه گجت‌ها برای آن براولر آنلاک می‌شود. گجت براولر در براول باکس‌ها یافت می‌شوند یا می‌توانید آن‌ها را از شاپ خریداری کنید. برخی از گجت‌ها دارای قابلیت هیل کردن هستند و برخی دیگر سرعت حرکت را افزایش می‌دهند یا سوپر اتک را شارژ می‌کنند. آنلاک کردن این گجت‌ها به شما کمک می‌کند نسبت به پلیرهایی با لول پایین‌تر برتری داشته باشید.

روی کنترل حرکت تسلط پیدا کنید

حرکت یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی است که پلیرها، به‌خصوص پلیرهای جدید با آن سروکار دارند. معمولا برخی از پلیرها روی حرکاتی چون جاخالی (Dodge)، پرتاب توپ و حرکت مخفیانه در پشت دیوارها به سختی تسلط پیدا می‌کنند. علت اصلی این مشکل این است که پلیرها از جوی‌استیک‌های حرکتی به درستی استفاده نمی‌کنند و تنها تمرکزشان روی هدفگیری است. بنابراین برای پیشرفت در بازی براول استارز بهتر است روی حرکات تسلط داشته باشید تا تاثیر آن را روی وین ریت (Win Rate) یا آمار پیروزی خود ببینید. اگر می‌خواهید روی حرکات تسلط داشته باشید، توصیه می‌شود در مسابقات دوستانه بازی کنید تا بتوانید به‌راحتی روی حرکت وهدفگیری تمرکز کنید.

روش‌های پیشرفت در بازی براول استارز

بازی پلیرهای حرفه‌ای را تماشا کنید

اگر می‌خواهید روی مپ خاصی در بازی براول استارز مسلط شوید یا به دنبال آموزش انتخاب براولر مناسب هستید، بهتر است افرادی که محتوای مربوط به براول استارز را تولید می‌کنند دنبال کنید. یکی از بهترین و ساده‌ترین روش‌ها برای تبدیل شدن به یک پلیر حرفه‌ای این است که بازی گیمرهای خوب براول استارز را تماشا کنید. تماشای ویدیوی گیمرهای حرفه‌ای نه‌تنها در انتخاب براولر به شما کمک می‌کنند، بلکه در درک متا نیز به شما کمک می‌کنند.

از جانگل برای پنهان شدن استفاده کنید یا به دنبال میان‌بر در مپ باشید

مپ‌های براول استارز بسیار کوچک هستند. اما نمی‌توان انتظار داشت تمام کاراکترها در مرکز مپ قرار گرفته و مبارزه کنند. بهترین کار برای مبارزه این است که در جانگل پنهان شوید و تلاش کنید انمی‌های خود را غافلگیر کرده یا به خطوط دشمن نفوذ کنید. پنهان شدن در جانگل همچنین زمانی به کار شما می‌آید که انمی‌ها در مرکز مپ در حال حمله به هم تیمی‌های شما هستند. به‌علاوه، اگر در بازی با لگ یا قطعی اینترنت روبه‌رو شدید، بوته‌ها می‌توانند تا زمان اتصال اینترنت از شما محافظت کنند.

کلام پایانی

بازی براول استارز خیلی زود پس از انتشار موفق به جذب طرفداران بی‌شماری شد. پلیرهای این بازی روز به روز در حال افزایش هستند و طبیعی است که هر پلیر به دنبال پیشرفت و تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه‌ای شود. برای پیشرفت در بازی براول استارز و تبدیل شدن به یک گیمر حرفه‌ای که در این رقابت دوام بیاورد، روش‌های گوناگونی وجود دارند. در این مطلب برخی از روش‌های پیشرفت در بازی براول استارز را که به شما در ارتقا لول‌تان کمک می‌کند بررسی کردیم. اگر می‌خواهید با داشتن آیتم‌ها و امکانات متنوع از دیگر بازیکنان چند قدم جلوتر باشید، می‌توانید با خرید جم براول استارز از وبسایت فروشگاه ونوم این دسترسی را برای خود ساده‌تر کنید. با خرید جم براول استارز از وبسایت فروشگاه ونوم می‌توانید به‌صورت آنی حساب خود را شارژ کنید.

*** محتوای این مطلب تبلیغاتی است و ایرنا مسئولیتی درباره آن ندارد.

۰ نفر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha